2. 3. 2012

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„ Strane je „ťažko ako sviňa“, ale ideme do volieb , lebo nič zlé neurobila. Robertovi Ficovi obúcham v televízii päťkilovú Gorilu o hlavu, pretože jeho človek a on chodili do bytu. „ Mikuláš Dzurinda

"Pred parlamentom bude vytvorená živá reťaz, ktorá tak symbolicky prenesie Leopoldov priamo pred bránu parlamentu a bude žiadať vydanie všetkých vinníkov a vyvodenie zodpovednosti. Prítomní ľudia nepustia poslancov zo zasadnutia domov dovtedy, dokým nebudú vypočuté ich požiadavky." Róbert Mihály

„ Sestry, ktoré pracujú v zariadeniach sociálnych služieb, nie sú sestry a nemajú nárok na zvýšenie platu od prvého apríla.“ Jozef Mihál

„ Po 28 rokoch som sa dozvedela, že nielenže nie som sestrou, ale nie som ani zdravotníčkou.“ Margita Kostúriková., viceprezidentka Slovenskej komory sestier a pôrodných asistentiek

"Pred Pentou jednak nie je na masový protest priestor a úprimne sme sa chceli vyhnúť rozbitiu celej tej presklenej budovy." Lucia Gallová

"Nemám dostatok informácií, názor si urobím na základe jeho vnímania situácie a toho, aký postoj budú mať ostatní kolegovia." Martin Poliačik

„ Žijeme vo svete, kde sme my občania otrokmi korporácií, kde vedci v laboratóriách vyvíjajú vírusy, aby ich postupne púšťali medzi ľudí, kde farmaceutické spoločnosti infikujú ľudí, aby mohli predávať svoje vakcíny a kde nám banky požičiavajú naše vlastné peniaze za úroky. Ja už v takom svete nechcem žiť. Do protestov som išla s čistým srdcom a s nádejou, že veci môžeme zmeniť." Lucia Gallová

" Ten malý.. už mi lezie na nervy, keď to môžem takto povedať so svojimi konštrukciami. Samozrejme, dnes sa bude SaS brániť všetkými možnými spôsobmi a bude mňa očierňovať a bude rozprávať prečo som to urobil a že chcem niekomu uškodiť. Ja som SaS volil, aj celá moja rodina, a som z nich veľmi sklamaní. A ostatné vysvetlím v utorok. Pán Chren je ten, čo môže najmenej rozprávať. O pánovi Chrenovi sa na tej tlačovke dozviete veľmi zaujímavé veci, ak ma naštve. " Marián Kočner

"Parafrázujuc Richarda Sulika, celý život som sa s ľuďmi bavila s dôverou. Dnes viem, že mojou chybou bolo hovoriť s pánom Sulíkom celkom otvorene. A tiež som z toho vyvodila záver.“ Iveta Radičová

"Je rozdiel medzi miernym debilom, imbecilom a úplným hovädom a kreténom v jednej osobe. Zo všetkých bahenných hráčov si musíme vybrať tých, čo sa nám najmenej bridia. Taká je hra. Najmenej sa podľa mňa strápnili sulíkovci." Lucia Piussi

"Toto je ovplyvňovanie výsledkov, správny postup je grafologická analýza.“ Ivan Weiss

"Nepáčilo sa mi, že tu takto zakričali, pretože mi sľúbili, že sa budú slušne správať .Videl som ich rozhorčenie u ľudí, ktorí si chceli nejaké svoje práva uplatniť a nehodlal som byť tým poslancom, ktorý by okolo nich prešiel s tým, že ich vôbec nevidí. Oni ma doslova prosili, aby som ich zobral dovnútra. Tuto kopa poslancov narobila toľko zloby, že keby tu po nich niekto teraz na nich vykrikoval tri hodiny, tak stále je to ešte nič a ešte stále to za tie svoje peniaze môžu strpieť." Ľubomír Galko

"On nám chce naozaj nahovoriť, že toto nie je politické?. Ak pán Spišiak chce robiť politiku, nech kandiduje za politickú stranu. Možno by mal pán Matovič posielať na detektor lži pána Spišiaka s dvoma otázkami, či je táto akcia politicky motivovaná a či robí pre jednu Gorilu zo Slovnaftu.“ Ivan Weiss