21. 6. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

“Vážený pán predseda Slovenskej republiky."
Ivan Gašparovič


 „Mediálna prezentácia projektu sa stala veľmi urážlivá a osobná. Zdiskreditovala moju osobu, rodinu, naše úspechy a naše obchodné aktivity Vzdali sme sa všetkej podpory, zapojenia a prepojenia s projektom a sponzorom projektu Grandwood Holding, ako aj všetkých ďalších súčasných alebo budúcich činností v rámci jurisdikcie a hraníc Slovenskej republiky.“
Ridvan Serbes , konateľ Grandwood

 

„Piata úprava maďarskej ústavy, ktorú požaduje Európska komisia, by vôbec nebola potrebná: komisia zneužíva svoju moc, keď od Maďarska požaduje kroky, ktoré by nemala.“
Viktor Orbán


„ Ženy mívají různé důvody k rozvodu. Ten, že na vás velmi blízká spolupracovnice vašeho manžela pošle sledovačku vojenské tajné služby, patří mezi ty silnější.“
Komentár iDNES.cz

 "Ty vole, je to tady, oni to sem fakt namontovali."
Ivo Rittig , jeho posledná veta, ktorú zaznamenali odposluchy


„Môj manžel si ma zobral po tom, čo som desať rokov strávila v reholi. Bol to môj prvý muž. Porodila som mu dve krásne deti Martinka a Samka. Po hroznej situácii v Anglicku, kde sa ich doslova vzdal, akoby mal o ne bojovať, a súhlasil s adopciou, som sa definitívne rozhodla, že s týmto človekom už nechcem mať nič spoločné.“
Ivana Boórová