2. 6. 2014

Brain Salad Surgery

Brain Salad Surgery

Len tak pre zaujímavosť, vážený pán generálny riaditeľ! Dňa 10.3.2014 som ako dôchodca požiadal e-mailom o zníženie "koncesionárskeho" poplatku. A rekcia RTVS? Prišla mi automatická odpoveď, že žiadosť evidujú. A evidujú ju dodnes, nijako viac neregovali! 10.6. bude trojmesačné výročie! Berú odomňa plnú platbu, je to síce len čosi okolo 2 eur (ja to prežijem, ale pre niektorého dôchodcu je 6 eur strava aj na 3 dni!!!!), ale ide o princíp a dodržiavnie zákonov! Aj na takýchto drobnostiach s buduje dôvera....
A neverím, že toto je len môj prípad, že som len ja jediný na Slovensku... Spustili ste kampaň s "Koncesionárikom", verte mi, musím sa trpko usmievať, keď si predstavím, ako promptne vybavuje RTVS žiadosti dôchodcov, s akým nadšením by Vám asi v budúcnoti priplatili... Ak chcete, aby Vám ľudia dôverovali a platili ...porozmýšľajte.

Z diskusie na medialne.sk