2. 10. 2017

Seriály a relácie JOJky v prime time rástli

Seriály a relácie JOJky
 
v prime time rástli


Zábavné show aj seriály televízie JOJ v hlavnom vysielacom čase v uplynulom týždni zvýšili svoje výkony v rámci komerčnej časti publika, v univerzálnej cieľovke zostáva JOJ Group lídrom trhu v prime time.

 JOJ Group dosiahla ako trhová jednotka v prime time v 39. týždni v priemere 11,6 % sledovanosť a 27,4 % podiel na trhu, najvyšší rating aj share v hlavnom vysielacom čase dosiahla v pondelok (25.9.), konkrétne 13,3 % sledovanosť a 30,8 % podiel (CS 12+).

Spravodajské relácie si štandardne udržali nadpriemerné čísla sledovanosti. Najlepšie počasie v pondelok dosiahlo 13,3 % sledovanosť a 28,3 % podiel na trhu, Noviny TV JOJ v ten istý deň zaznamenali 12,7 % rating a 29,6 % share (CS 12+).

Týždeň na JOJke odštartovalo zábavné Inkognito s 11,5 % Rtg a 24,9 % Shr (CS 12+), v utorok si show Nikto nie je dokonalý vyslúžila medzitýždenne lepšiu, 8,0 % sledovanosť (CS 12+) a rástli tiež Naši, ktoré v stredu v oboch cieľovkách zhodne dosiahli 7,0 % rating. Štvrtkové Inkognito bolo lídrom trhu v čase svojho vysielania (10,4 % Rtg a 23,3 % Shr v CS 12+) a rovnako aj show Všetko čo mám rád diváci v piatok večer uprednostnili pred konkurenciou (9,1 % Rtg a 22,0 % Shr v CS 12+).

JOJka bola so svojím programom divácky úspešná aj cez víkend. V sobotu si mladí nenechali ujsť zoznamovaciu show Take me out (6,0 % Rtg v CS 12-54), pričom najpočetnejšou skupinou boli mladí muži vo veku 25 až 34 rokov so 7,4 % ratingom. V nedeľu zasa v rámci komerčnej cieľovej skupiny zabodovala premiéra sci-fi filmu Ant-Man (7,6 % Rtg a 22,8 % Shr v CS 12-54). Muži v CS 45-54 dosiahli až 12,7 % sledovanosť.

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54. Zdroj dát: PMT Slovakia; PR JOJ Group