7. 2. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



"Rozmýšľam, čo na toto napísať. Lebo mi je smutno, ale na druhej strane je mi jej ľúto. Je frustrovaná, muž ju ojebal, ináč, bol to fešák! Rada pije a možno aj viac už, lebo takýto text dať dokopy, to by som nedal ani ja v najväćšom rauši! Nuž, nebojte. Ak ju stretnem s tou kabelkou, dám jej pohlavok, ale ruže vyberiem, bola by ich škoda polámať! Tak, nech sa dievčaťu darí. Ja si idem dať na ňu drink a pripomenúť si, ako sa opitá po každom Let's dance váľala po zemi."
Fero Mikloško




„Nechcem na Slovensku žiadnu ucelenú moslimskú komunitu. “
Robert Fico


„Z trestného stíhania poslanca Národnej rady SR Ľuboša Blahu som roztrpčený. Ide o darček, ktorý som mu dal na 40-tku, a ktorý som aj ja dostal. Aj na pamätníku v Banskej Bystrici je rovnaký znak a je potrebné zachovávať úctu ku všetkým vojakom, ktorí padli za našu vlasť. Neviem, či páni prokurátori mali vôbec na škole dejepis, či tušia, o čom je história tohto štátu. Sú naozaj schopní čohokoľvek, aby sa zapáčili polobláznom ako sú páni Matovič alebo Kiska?“.
Robert Fico

„Ženy sa pri sexuálnom obťažovaní sťažujú, keď ho robia škaredí ľudia. .Ženy obvineniami občas trápia škaredých ľudí. To znamená, že obťažovanie je, keď pochádza od škaredej osoby. Ale ak osoba vyzerá dobre, podľa štandardov, nemajú tendenciu si nutne myslieť, že je to obťažovanie."
Lenín Moreno, Ekvádorský prezident