14. 5. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

VÝROKY TÝŽDNA








Dnes je vraj deň víťazstva nad fašizmom. Fašizmus však rozprestiera svoje pazúry po celom svete. Ničí krajiny, zabíja...

Uverejnil používateľ Marian Kotleba Sobota 8. mája 2021

„Váš muž robí poradcu pre Hlas.“  
Mária Kolíková Zuzane Martinákovej v TA3



"Máme dve červené čiary. Jedna sú dane, druhá migranti."
Richard Sulík
 



„Vývoj aplikácie na e-karanténu si zobral na starosť premiér Ja som hovoril, že e-karanténa môže byť hotová do konca apríla, ak vláda schváli príslušné uznesenie. Vtedy bol premiérom ešte Igor Matovič , jednoducho to odmietol. Ja som spravil to, že dovtedy sme mali vypracované už veľmi podrobné zadanie, čo presne to má robiť. Vôbec nie je jednoduché to spísať. To som teda odovzdal. Ďalej so túto záležitosť nesledoval. Mali by sme ponúknuť ako alternatívu pre tých, ktorí sú ochotní si stiahnuť aplikáciu e-karanténa, byť doma."
Richard Sulík
 

 



"Veronika Remišová je novou prezidentkou Slovenskej republiky."
Slovenská národná strana