22. 2. 2022

Seriálový megahit Druhá šanca opäť prekonával rekordy a konkurencii nedal najmenšiu šancu

 
Seriálový megahit Druhá šanca opäť prekonával 



 

rekordy a konkurencii nedal najmenšiu šancu


Najsledovanejším spravodajským programom na trhu sa v pondelok stala relácia Počasie, zabodovali však aj menšie stanice Doma a Dajto.


Siedma premiérová epizóda čoraz obľúbenejšieho seriálového megahitu Druhá šanca v pondelok 21. februára 2022 na obrazovkách televízie Markíza opäť prekonávala rekordy. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ide dokonca o doposiaľ najsledovanejší nešportový program tohto roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Výnimočný dramatický seriál z lekárskeho prostredia dosiahol v tejto strategickej cieľovej skupine rekordný rating 11,7 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,3 %. Medzitýždenne si tak Druhá šanca z hľadiska ratingu polepšila o 1,5 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol rovnako o 1,5 percentuálneho bodu. Konkurenčné pondelkové programy výrazne zaostali, seriál Hranica zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,7 % a film Rodina na prenájom na Jednotke RTVS podiel na trhu 4,6 %.

Divákmi aj kritikou nadšene prijatý nový seriál s Jánom Koleníkom v hlavnej úlohe včera prilákal k obrazovkám absolútne rekordných 641-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nešportového a nespravodajského programu od začiatku tohto roka. V porovnaní s minulotýždňovou prvou epizódou získal na svoju stranu ďalších 71-tisíc divákov, pričom v čase vysielania mal dosah až na 765-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Najsledovanejším spravodajským programom na celom trhu sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo včerajšie vydanie výborný rating 8,8 % a nadpriemerný trhový podiel 24,5 %. Aktuálne informácie o počasí si na obrazovkách TV Markíza nenechalo ujsť 568-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc ovládla v pondelok televízia Doma. Prvé miesto patrilo v oboch hlavných cieľových skupinách tureckému romantickému seriálu Láska na prenájom, konkrétne prvej epizóde z pravidelnej večernej dvojporcie. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla excelentný rating 2,5 % a nadpriemerný trhový podiel 6,2 %.

Výborný výkon však zaznamenala aj druhá pondelková časť s ratingom 2,2 % a ešte vyšším trhovým podielom 7,4 %. Oba diely tohto mimoriadne obľúbeného romantického seriálu boli v čase vysielania dokonca trojkou na trhu v rámci cieľovej skupiny 12-54. V čase vysielania zasiahli 212-tisíc a 204-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Nemenej úspešne si v pondelok večer počínala aj televízia Dajto, ktorá zabodovala s hviezdne obsadeným katastrofickým filmom Nákaza. V cieľovej skupine 12-54 si pripísal výborný rating 2,0 % a trhový podiel 5,7 %.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 27,3 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA