23. 11. 2005

TY KOKSO

TY KOKSO
Ján Cuper k správe Generálnej prokuratúry S poľutovaním musím konštatovať, že sa do diskreditačného predvolebného komplotu voči mojej osobe, keďže kandidujem na post predsedu VÚC Bratislavského samosprávneho kraja, zapojila aj Generálna prokuratúra SR. Osobne som si bol dnes na Policajnom riaditeľstve overiť, v akom štádiu je vyšetrovanie minulotýždňovej dopravnej nehody. Bolo mi zodpovedným riaditeľom Dopravného inšpektorátu povedané, že moja minulotýždňová dopravná nehoda rozhodne nie je uzavretá. Spis neopustil Policajné riaditeľstvo. Nie je mi celkom jasné, o akom to spise, ktorý údajne prokuratúra preskúmala, pán generálny prokurátor hovorí. Ja som na nijakej prokuratúre nevypovedal. Nijakého dopravného priestupku som sa nedopustil, tobôž nie trestného činu. Možno, že by bolo zo strany GP SR účelné, aby sa zaoberala tým, kto jazdil tak, aby ma z cesty vytlačil, čo môžem dôvodne považovať za nielen pokus o diskreditáciu, ale aj ohrozenia života. Dúfam, že GP SR nezakladá spisy na občanov na základe mediálnych diskreditačných kampaní a článkov, ktoré majú od pravdy dosť ďaleko. S údivom zisťujem, že sa od roku 1998 a 2002, keď sa voči politikom Ľudovej strany Hnutia za demokratické Slovensko zneužívali prostriedky trestného práva na ich diskreditáciu, nič nezmenilo. Preto sa pýtam generálneho prokurátora, či náhodou nechce pokračovať v tomto štýle kriminalizácie politiky, ktorú pred časom sám odsudzoval? Doc. JUDr. Ján Cuper, CSc.,v. r. Zaujímavé je, že takýto človek kandiduje za predsedu VÚC s mottom: "Právo, istota, morálka." Super-Cuper TDi