25. 11. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Stále verím, že raz budem niečo v televízii robiť. Chcel by som sa stať moderátorom a bola by to asi moja najväčšia radosť v živote. A budem robiť všetko preto, aby som bol najlepší.Oto raz bude môj." Mgr.Roland Ricco alias Desperado aias František Rigo"To už teraz môžem povedať každému moderátorovi," „Habera, tá nádhera, dlhovlasá opica!“ Lucia Stojková STV-Slovensko hľadá SuperStar
"Povedal som to, čo povedať viem. Nechcem povedať to, čo dnes neviem." "Ale to je ich problém."
Na otázku, že orgány činné v trestnom konaní žiadnu skupinku nepotvrdili a generálny prokurátor vyhlásil, že neexistuje. Premiér a predseda SDKÚ Mikuláš Dzurinda v relácii Na telo TV Markíza
„Čo si to dovoľujete? My s vami zatočíme! Zavoláme Ažaltovičovi, a ten s vami zatočí! "
Vyzlečením z uniforiem a koncom služobnej kariéry sa zopár mladíkov vyhrážalo policajnej hliadke v Bratislave-Petržalke.
Interpol: Biologické útoky al-Káidy sú otázkou času Metalinda útočí Biológiou 22.112005 Titulky z webu Nového času vedľa seba