17. 9. 2007

JOJ NEWS

JOJ NEWS
Moderátorka politickej relácie Politika.sk Silvia Kušnírová dnes požiadala vedenie TV JOJ o dočasné stiahnutie relácie z vysielania."Urobím všetko preto, aby moje chyby neohrozili dôveryhodnosť televízie, pre ktorú pracujem. Veľmi si vážim všetko, čo pre mňa moji nadriadení počas uplynulých dní urobili. Vážim si divákov, ale aj kolegov novinárov, ktorí ma počas tohto pre mňa veľmi ťažkého obdobia podporovali. Som vďačná, že som nikomu neublížila. Chcela by som, aby ľudia vedeli, že rozhodne nebudem využívať to, že som známa, ale prijmem trest, ktorý ma čaká. Práve preto som sa rozhodla požiadať televíziu, aby dočasne stiahli moju reláciu z vysielania," povedala po rozhovore s nadriadenými moderátorka Silvia Kušnírová.Vedenie televízie JOJ jej návrh akceptovalo a nedeľňajšiu diskusnú reláciu Politika.sk na najbližší mesiac stiahlo z vysielania. Okrem toho Silvii Kušnírovej uložilo vysokú finančnú pokutu.