25. 7. 2008

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Celá záležitosť sa umelo nafukuje. Jedna slečinka, ktorá je podozrivá z podvodu, si zrejme takou to cestou chce spraviť publicitu. Muža som síce nazval negrom. Rovnaké oslovenie na neho mala aj sestra sťažovateľky pri mojej návšteve u nich doma. Narážky o veľkosti prirodzení černochov nepatrili vypočúvanej, ale kolegovi, ktorý bol v tom čase u mňa v kancelárii. Všetky moje narážky rozhodne neboli myslené vážne.“ Libor H, nadporučík PZ "V Grécku nieexistuje macedónska menšina. Všetky podobné tvrdenia sú absolútne neopodstatnené a nezodpovedajú historickej realite v regióne." Kostas Karamanlis, grécky premiér "Nečakajme na vybudovanie nového Osvienčimu. Dym spálených ľudských tiel by bol škodlivý aj pre životné prostredie, takže očakávame, že sa k Hnutiu nastavenia si zrkadla pripoja aj zelení a maďarský prezident László Sólyom." Magda Szécsiová „Teraz príde headliner nad headlinerov. Lebo skupín je veľa, ale Václav Havel je na svete len jeden.“ Michal Kaščák " Ján Slota je duševný žobrák . Je mi strašne ľúto, že je v parlamentnej politike takýto zástupca. Posledné vyjadrenie hovorí za všetko. Ja by som to ďalej nerozmazával, ale je mi z toho zle. Myslím si, že tá strana jeho prítomnosťou trpí, Uvidíme ďalšie voľby, koľko percent bude mať strana pod jeho vedením. " Radoslav Laš , podpredseda Národnej strany pre Čechy

"Rád by som kráľa objal, avšak Juan Carlos iste vie, že si ústa nezavriem."

Hugo Chávez

"Prevzal som obmedzene fungujúcu televíziu s dvoma miliardami dlhov." Štefan Nižňanský