1. 2. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Jsem Vaší SMS šokován. Vy tedy volíte knížete? Já budu v případě jeho zvolení uvažovat o emigraci. VK"
Václav Klaus


"Slovensko moje, moja rodna hruda!
Nechapem, nerozumiem Ti preco slova LASKA alebo LOVE dokazu vyprovokovat v Tebe tolko zlosti. ..
V pondelok v noci o druhej rano LA casu som na mojom pocitaci NAHOVORILA slova k piesni mojho kamarata Gilbera Azafraniho. Z papiera som citala prvy krat to co on napisal a on mi odporucil nahrat to ako hovorene slovo, ako moju vypoved. Potom som... ja doplnila par mojich vlastnych myslienok ako- LASKA JE BOH, LASKA JE SVETLO, VSETKO CO POTREBUJEME JE LASKA, I LOVE YOU.... Ked som to nahrala, poslala som to mojej milovanej sestre Andrejke. Pretoze po mojich novembrovych videach sa nas vztah nastrbil(Andrejka s nimi nesuhlasila), snazili sme sa obe po troske najst k sebe cestu spat. K laske, ktorou sme tak silno spojene. A tak ked mi Andrejka v utorok odpisala, ze pri piesni plakala, ze bola dojata a ze som jej s precitovanim vypovedanych slov miestami pripominala Hanku Hegerovu, bola som stastna. Lebo moja sestra, ktoru MILUJEM a ktora pred par mesiacmi trpela kvoli tlaku medii, ktory vyprovokovali moje videa, citila to co som ja citila a co som energeticky uprimne cez moje srdce vkladala pri nahravani do piesne. Volam to piesen, lebo to je piesen, v ktorej som ja hovorila. NAHRALA som ju, lebo som ju nahrala-technicky. A tak som si inspirovana Andrejkinou pozitivnou srdieckovou reakciou sadla v utorok v noci za pocitac a skusala som v dalsom programe poskladat k pesnicke fotky, co som predtym nikdy nerobila, fungujuc celu noc na energii stastia a laske k mojej sestre. A tak som to zostrihala a dala na youtube, lebo kde inde a poslala som jej to a dala som to aj tu na moju Facebookovu stranku s dodatkom pod videom, ze sa ospravedlnujem za kvalitu, ale ze som citila radost a potrebu sa o toto dielko podelit.
Nasledujuce 2 dni internet zaplavili novinarske clanky, ktore mali zase za ulohu zase zosmiesnit, ponizit...
Dnes som volala s maminkou a ta mi nestastna z toho vsetkeho citala tlacovy clanok v casopise Plus 1 den, kde sa na nazor na moj 'spev' pytali vraj velkeho odbornika na muziku, hudobneho producenta Tomiho Popovica.
Po prve- ja som nepovedala, ze spievam. Nazvala som moje hranie sa 'pesnickou', lebo to je pesnicka, lebo ten format vydava hudobne zvuky, aj ked ja len rozpravam, vypovedam.
Po druhe- pana Popovica nepoznam a myslim, ze ani on mna. Takze je pre mna smutne, ze pan Popovic sa na otazku novinara co si mysli o mojom speve vyjadril, ze to mysli sice v dobrom, ale ze by som mala zacat navstevovat psychiatra...
A preco, pan Popovic? Tomuto naozaj nerozumiem. Posielate ma na psychiatriu na zaklade toho co ste poculi v nahravke? Alebo na zaklade toho, co ste citali predtym o mne v bulvari? Alebo ste pozerali moje videa a tie sa vam vybavili pri vasom odbornom hodnoteni mojej domacej tvorby? A kto vlastne ste, mily pan Popovic, ze toto dokazete odporucit prostrednictvom medii cloveku, ktoreho ste nikdy nestretli. Nemam vam co povedat nazad, lebo ja vas nepoznam. Z vasho vyjadrenia mi je vsak smutno a zda sa mi to nefer!
Pytam sa, SVET sa zblaznil? Lebo ja sa necitim ako blazon, aj ked ma pan Popovic posiela na psychiatriu. Aj ked sa o mne podobne nedavno vyjadrovala takto ina psychiatricka v inom denniku. Zijeme v dobe, ked tí, co hlasaju lasku, ked tí co hovoria o laske, o 'LOVE' v clankoch, videach ci v piesni maju ist na psychiatriu...
Ludia, spamatajme sa a otvorme nase srdcia LASKE. Nebojme sa tohto slova, neutocme na tych, co ho pouzivaju. Prestanme byt manipulovani 3-dimenzionalnymi vytvormi ci uz v materialsistickom svete, alebo vo svete 'umenia'- showbiznise, ako su negativne filmy, TV programy, vulgarne piesne, bulvar, zaoberanie sa celebritami...ktore maju za ulohu len odvratit pozornost od tej skutocnej prace a tou je PRACA NA SEBE! POZNAJ SAM SEBA!
Odstranme si ten zavoj zpred nasich tvari, ktory nam nedovoluje vidiet tento svet tak ako ho vidi nase SRDCE. Musime sa naucit pozerat sa na tento svet cez LASKU, inak zahynieme! Majme sa radi, podporujme sa, pomahajme si, lubme sa! Neohovarajme sa, neublizujme si, nekritizujme vsetko co ten druhy vytvori, povie.. Vsimajme si to, co je pekne, dobre, pozitivne, laskave, milostive. Vsimnime si zamer, snahu, ochotu, odvahu, tvorivost. Majme uctu jeden k druhemu. Sme vsetci spojeni cez jedno srdce, nenechajme sa zlakat iluziou oddelenosti, sutazivosti, rozdielnosti. Sme vsetci JEDEN. Sme LASKA. Sme BOH. Sme SVETLO.
LOVE- LÁSKU ma predsa S-LOVE-nsko aj v nazve ako kod. Tak LASKU aj šírme. Reprezentujme našu domovsku krajinu LÁSKY LÁSKOU.
S laskou, Silvia
♥"
Silvia Šuvadová

„ Obával jsem se, že se prezidentem stane jeden z kandidátů, kteří postoupili do druhého kola. A bohužel, došlo na má slova.“
Ladislav Jakl, tajomník Václava Klausa

"Vážení poslanci Smeru! Juraj Kalina nie je Vaším kandidátom. Nanútila Vám ho nejaká pomstychtivá klika, uprednostňujúca osobné ambície pred národnými záujmami. STIAHNITE JEHO KANDIDATÚRU! Zmyte aspoň v poslednej chvíli zo svojej strany túto obrovskú špinavú škvrnu, ktorá Vás v očiach mnohých Slovákov nadlho zdiskredituje. Nevyhovejte zlovestným plánom jednotlivcov, ktorí si možno ani celkom neuvedomujú konečný dosah svojich krokov. Že bude Kalina pod vedením svojich tútorov hnacím motorom rozsiahlej čistky voči ľuďom z ÚPN, ktorí vykonali tak veľa pozitívneho pre národnú pamäť Slovákov, je už teraz isté. A existujú aj svedkovia, čo budú tieto zámery vedieť v príhodnej chvíli potvrdiť. To už by však bolo pre Smer prineskoro, jeho diskreditácia by tak bola nezvratná."
Drahoslav Machala



„Teraz očakávam prípadné otázky inteligentných novinárov. Túto otázku som dostal už 862-krát a 863.-krát odpovedám, že moja prvá zahraničná cesta povedie na Slovensko.Jiřinko , prajem ti ako obvykle dokonalý herecký výkon a dúfam, že aj bulvárne denníky, ako je napríklad Mladá fronta, nespravia z nášho bozku sexuálnu aféru. Ak som vášmu slabému hlásku dobre rozumel, pýtali ste sa ma na kampaň. Ďakujem českým médiám, ktorých, mierne povedané, zaujatá kampaň presvedčila nerozhodnutých voličov, aby volili mňa. Mimochodom, jeden kameraman moju manželku pri prvom kole prezidentských volieb praštil kamerou do hlavy. Pán Václav Moravec sa niekedy hrá na ďalšieho prezidentského kandidáta. Absolvujem štvrťhodinový rozhovor na Prime. Neviem, čo za štvrť hodiny človek stihne povedať“
Miloš Zeman


„ Kalina bol proti soche Svätopluka, ktorá nejako garantuje históriu Slovenska a Slovákov.“
Vladimír Jánoš, poslanec NR SR, Smer-SD


„ Kalina je človek, ktorý nie celkom má pozitívny vzťah k slovenskej histórii, tak, ako si ju predstavujem ja.“
Dušan Jarjabek , poslanec NR SR, Smer-SD