1. 5. 2013

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS




Anglický herec, spisovateľ a hudobník Hugh Laurie priznal, že nakrúcanie seriálu Dr. House (2004–2012) bolo pre neho veľmi vyčerpávajúce. Päťdesiattriročný Laurie si cynického, nepriateľského a zároveň geniálneho diagnostika Gregoryho Housea zahral v ôsmich sériách a dovedna 176 epizódach. "Akákoľvek opakujúca sa rutina sa môže stať tak trochu nočnou morou. Občas som mával deprimujúce obdobia, temné dni, keď som mal pocit, že sa nedá utiecť," uviedol v rozhovore pre magazín Radio Times. "Bol som odhodlaný, že nikdy neprídem neskoro, že nezmeškám ani jeden deň nakrúcania. Ale niekedy som si vravel: 'Keby som mal na ceste do štúdia nehodu a niekoľko dní by som sa musel zotavovať, nebolo by to úplne skvelé?'" dodal.
Hugh Laurie, známy aj ako autor bestselleru Obchodník so smrťou (1996), získal v rokoch 2006 a 2007 za stvárnenie Gregoryho Housea dva Zlaté glóbusy, pričom až do roku 2011 si v každom nasledujúcom roku pripísal ďalšiu nomináciu. Zahral si tiež vo filmoch ako Myšiak Stuart Little (1999), Let Fénixa (2004) či Králi ulice (2008). Angličan, ktorý sa sám naučil hrať na gitaru a klavír, vydal v máji 2011 debutový bluesový album Let Them Talk. Naživo ho predstavil aj vo Viedni. S nahrávkou obsahujúcou dovedna 15 skladieb sa dostal na druhé miesto v britskom albumovom rebríčku, v USA to dotiahol na 16. priečku. Z jeho debutovej štúdiovky vyšli single You Don't Know My Mind a Winin' Boy Blues. Vo Veľkej Británii sa album Let Them Talk stal najpredávanejšou bluesovou nahrávkou roka 2011. Už 6. mája uvedie na trh ďalší album Didn't It Rain, ktorý v rámci svojho turné 23. júla predstaví vo viedenskom Konzerthause a o tri dni neskôr v pražskom Kongresovom centre.

© 2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.