10. 7. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA


        VÝROKY TÝŽDŇA






"Otvorene vítam férovú a konštruktívnu kritiku a návrhy na iné riešenia. Ale keď niekto povie, že Blatter je skorumpovaný, pretože je skorumpovaná FIFA, môžem iba nesúhlasne krútiť hlavou. Každý, kto to vyhlasuje a nemá dôkazy, by mal ísť za mreže.Som veriaci človek. Modlím sa. Pokoj mi dodáva zlatý kríž posvätený pápežom Františkom. „
Sepp Blatter



„Viete, ja som asi pred dvomi mesiacmi počula jednu krásnu pieseň. Evidentne to bolo mladé žieňa. Započúvala som sa do slov, nielenže bola melodická, ale mala aj veľmi hlboké slová. Kvôli tejto piesni som každé ráno Slovenský rozhlas zapínala. Ja som ju odvtedy nepočula. Našla som si ju na youtube a zistila som, že táto autorka nielenže píše slová, ale sama si skladá aj hudbu. Nemali by mať takýto mladí talentovaní ľudia možnosť prezentovať sa?“
Oľga Nachtmannová (Smer-SD )



„ Myslím si, že ak by naša mladá generácia vyrastala na slovenskej originálnej pôvodnej tvorbe, je jedno či ide o ľudové piesne, ľudové rozprávky, tak by aj to celkové mentálne a hodnotové nastavenie našej spoločnosti bolo ďaleko lepšie.“
Helena Mezenská (nezaradená)



„Som za obmedzenie zahraničnej hudby a samozrejme rád by som obmedzenie videl aj v televízii. Už tých amerických filmov a amerických seriálov je strašne, strašne veľa najmä v komerčných televíziách, nedá sa na to pozerať. Vypasované detektívečky s modrými očami behajú, kosti naháňajú.“
Jozef Mikloško (KDH)