13. 10. 2017

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

„Pán Grohling je pre mňa vynikajúci kaderník. Tú reláciu som naozaj pozeral, nemyslím, si, že je na mieste jeho spôsob komunikácie s osobnosťou pani ministerky školstva. On jej môže poradiť akurát šampón na vlasy, ale nebude sa jej starať do reformy.“
Andrej Danko


"Presne pred 50 rokmi v Bolívii zavraždili Che Guevaru, argentínskeho rodáka, kubánskeho revolucionára, marxistického politika. Zastrelili ho na pokyn americkej CIA. Tým však z neho spravili mučeníka pre celú Latinskú Ameriku a symbol revolučnej ľavice po celom svete. Jeho vrahovia dnes nikoho nezaujímajú, boli to len najposlednejší špinavci, ale Che Guevara je aj 50 rokov po svojej smrti ikona pre všetkých ultáčaných ľudí, ktorí túžia po spravodlivejšej spoločnosti bez imperializmu a kapitalizmu. Ako mladý som o Che Guevarovi veľa čítal, spolu s ním som prežíval jeho partizánsky boj pri čítaní jeho denníkov, študoval som jeho prejavy a myšlienky, nadchýňal sa jeho životným príbehom... Ostáva pre mňa hrdinom, ktorý svojou osobnosťou prevyšuje všetko, čo kedy dala svetu veľmoc, ktorá ho nechala zavraždiť. Navždy s Tebou, Che! Hasta siempre, comandante!"
Luboš Blaha

"IHNEĎ PO ZVOLENÍ ZA PREDSEDU BSK BUDEM INICIOVAŤ NASLEDOVNÉ:
1) z platu predsedu Bratislavského samosprávneho kraja si ponechám na živobytie sumu v hodnote priemernej mzdy, ktorá dnes činí cca 840,- € a zvyšok platu budem investovať na opravu pomníkov SNP nachádzajúcich sa na území bratislavského kraja, ako aj na údržbu pomníkov padlých za slobodu našej vlasti v 2. svetovej vojne.
2) vznikne nová komisia pri úrade BSK na styk s veteránmi 2. sv. vojny, s možnosťou finančnej podpory Slovenskému zväzu protifašistických bojovníkov.
3) mienim spoločensky rehabilitovať syna slovenského ľudu, politika a štátnika svetového formátu, rodáka z Dúbravky, JUDr. Gustáva Husáka, CSc. Pamätná tabuľa tohto velikána si nájde čestné miesto na jednej z budov Bratislavského samosprávneho kraja."
Jalal Suleiman, kandidát na župana do BSK

"Nechcem spôsobiť dáku žiarlivosť alebo niečo také, keďže som vlastne prvá Trumpova žena. Ja som prvá dáma, ok?"

Ivana Trumpová



„V Nitre nesmú vládnuť holohlaví chlapci napichaní steroidmi, ktorí nevedia urobiť kotrmelec.“

Andrej Danko


„Predstavte si, že by niekto v 80. roku povedal, že sem chce prísť 200-tisíc ľudí, ktorí tu nemajú čo robiť a budú si brať všetko, lebo si myslia, že to je ich. Nič by sa nestalo, len by dali pohraničiarom o dva zásobníky viac a vybavené, vybavená vec. Neprešli by ani po druhé pásmo.“
Marian Kotleba