12. 1. 2021

Seriálový hit Oteckovia sa vrátil ako najsledovanejší nespravodajský program dňa

 Seriálový hit Oteckovia sa vrátil ako 



najsledovanejší nespravodajský program dňa

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v pondelok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.


Po niekoľkotýždňovej zimnej prestávke sa na obrazovky TV Markíza s novými časťami vrátil podvečerný seriálový megahit Oteckovia. Prvá epizóda najobľúbenejšieho rodinného seriálu v novom roku v pondelok, 11. januára 2021, opäť neohrozene kraľovala trhu a v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

S vynikajúcim ratingom 9,3 % a vysoko nadpriemerným trhovým podielom 27,8 % v cieľovej skupine 12-54 Oteckovia výrazne porazili konkurenčnú šou Bez servítky, ktorá na TV Joj zaznamenala podiel na trhu 12,9 %. Skvelú zábavu s mimoriadne populárnymi seriálovými postavami si na Markíze vychutnalo celkovo 488-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa v pondelok stali Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli výborný rating 12,2 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Súhrn najdôležitejší udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 676-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhé miesto v pondelkovom rebríčku sledovanosti obsadila nasledujúca relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala nemenej skvelý rating 11,4 % a trhový podiel 27,9 %. Aktuálne informácie o počasí pritiahli k obrazovkám 644-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Dokonca aj večernú programovú ponuku konkurencie po 20:30 dokázali z hľadiska sledovanosti predstihnúť popoludňajšie relácie TV Markíza Prvé Televízne noviny (rating 7,2 % / share 27,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 7,3 % / share 26,3 % v CS 12-54).

Na obrazovkách televízie Doma sa úspešne rozbieha nový turecký seriál Spútaný motýľ (rating 2,1 % / share 5,1 % a rating 2,0 % / share 5,6 % v CS 12-54). Druhá epizóda pondelkového večera v širšej cieľovej skupine 12+ dorovnala doposiaľ najlepší výkon seriálu, keď si ju pozrelo 163-tisíc divákov. Spútaný motýľ sa tiež teší masívnej pozitívnej odozve fanúšikov v online prostredí a na sociálnych sieťach.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 26,5 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 28,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA