9. 4. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

 VÝROKY TÝŽDNA








"Pán Mičovský je taký deduško, bohužiaľ musím to povedať nahlas, dostal prezývku už u nás v parlamente hlúpy Janko, lebo sa volá Janko Mičovský. Takže hlúpy Janko ani nevie, čo sa v rezorte deje. On príde na ten parlamentný výbor k nám a pozerá sa dookola tými očičkami, niečo povie, on nevie, ani kde je ľavá, kde je pravá, ani nevie, čo sa deje… Ja, keď ho vidím, tak by som ho najradšej objal, ale myslím si, že pán Mičovský by mal radšej objímať stromčeky v lese a starať sa o svoje vnúčatká.„  
Patrick Linhart (Sme rodina)



„Nechcel som byť ministrom kultúry. Ja som nechcel mať žiadnu funkciu, pretože si myslím, že je veľmi dôležité, aby ten parlament fungoval zospodu. To je moje predsavzatie, aby sme my poslanci za OĽANO držali spolu. Musím povedať, že pani prezidentka dala Hlinkovi  normálne takú maturitu. On písal, či sa hodí za ministra sociálnych vecí, práce a rodiny. To bolo veľmi zvláštne a ak pani prezidentka takto konala, mala tak konať pri každom jednom ministrovi. Milá pani prezidentka Čaputová. Chcem vás pokorne poprosiť, keby ste boli taká dobrá a skúste spravodlivo rozhodovať a spravodlivo riešiť veci. Skúste byť prezidentkou všetkých Slovákov. Ak sa to dá. Ďakujem veľmi pekne.“
Jozef Pročko




"Rozhodneme o pomoci aj iných sektorom, ale ako minister financií poviem, že tak, ako som vo svojej vlastnej firme každé jedno euro obracal, budem sa snažiť, aby sme pristupovali aj pri ďalšej pomoci k verejným financiám rovnako zodpovedne. Čiže nepočítame s nejakými helikoptérovými peniazmi, ktoré by sa rozhadzovali len tak aj tomu, kto to nepotrebuje."
Igor Matovič