12. 9. 2021

RTVS odvysiela exkluzívny rozhovor s kardinálom Jozefom Tomkom

RTVS odvysiela exkluzívny rozhovor
 s kardinálom Jozefom Tomkom

RTVS odvysiela v nedeľu 12. septembra po 20.00 h na Jednotke exkluzívny rozhovor s kardinálom Jozefom Tomkom, ktorý sa v týchto dňoch zdržiava na Slovensku. Moderátorka Rádia Slovensko Katarína Martinková sa s najstarším členom kardinálskeho kolégia bude zhovárať o tom, ako vníma aktuálne dianie vo svete i u nás, o pontifikáte pápeža Františka, a tiež o tom, v čom vidí hlavný prínos kňazského povolania a či má ešte nejakú nesplnenú túžbu.

Rozhovor s kardinálom Tomkom odvysiela v stredu 15. septembra po 8.00 h aj Rádio Slovensko.

„Bolo pre mňa veľkou cťou stretnúť sa s kardinálom Jozefom Tomkom a veľmi ma teší, že prostredníctvom televízneho a rozhlasového vysielania RTVS môžeme jeho posolstvo sprostredkovať aj divákom Jednotky a poslucháčom Rádia Slovensko. Pre mňa osobne bolo toto stretnutie nesmierne inšpirujúce a krásne. Kardinál Tomko je veľká osobnosť, je to človek, ktorý môže byť svojim životom veľkou inšpiráciou pre nás všetkých. Potešilo ma, že odpovedal na všetky moje otázky a počas rozhovoru prejavil úprimne vrúcny vzťah k svojej rodnej krajine,“ vyjadrila sa moderátorka Katarína Martinková.