Žrebovanie očkovacej prémie si udržiava pozíciu lídra a medzitýždenne zaznamenalo opäť divácky nárast. V silnej konkurencii sobotného hlavného večerného vysielacieho času je lídrom sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine s trhovým podielom až 24,7 %. Množstvo divákov ju opäť sledovalo aj na webe, kde dosiahla 41.039 pozretí.
V nedeľu pokračovala na Jednotke šou Pečie celé Slovensko treťou epizódou. Úspešná novinka dosiahla nový vrchol sledovanosti, pričom prekonala aj všetky hlavné spravodajské relácie. Sledovanosť mala počas vysielania stúpajúci trend a ku koncu tretej epizódy bolo pri televíznych obrazovkách až 761.000 divákov. Relácia bol lídrom v sledovanosti aj v komerčnej cieľovej skupine.
V nedeľu na poludnie si diváci nenechali ujsť ani diskusnú reláciu O 5 minút 12 na Jednotke Sledovalo ju 347.000 ľudí pri trhovom podiele 28,4 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež najsledovanejšou televíznou reláciou.
Divákov zaujali aj obľúbené zábavné relácie. V piatok večer prilákala k obrazovkám Jednotky obľúbená šou Milujem Slovensko až 350.000 divákov pri trhovom podiele 17,1 % v univerzálnej cieľovej skupine. Premiérovú epizódu Trochu inak s Adelou si na Dvojke pozrelo 87.000 divákov pri trhovom podiele 5,1 % v cieľovej skupine 12+. V sobotu lákala Jednotka divákov po žrebovaní očkovacej prémie novou epizódou satirického seriálu Pumpa. Epizódu, v ktorej sa ako hosť predstavil aj minister financií SR Igor Matovič, si nenechalo ujsť až 280.000 divákov pri trhovom podiele 14 %. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 225.000 divákov pri trhovom podiele rovnako 14 % v cieľovej skupine 12+.
Dvojka opäť zaujala športovými prenosmi. V piatok podvečer ponúkla na Dvojke v rámci rozšírenia prenosov z najvyššej domácej hokejovej súťaže zápas HK Spišská Nová Ves a HC Košice, ktorý si nenechalo ujsť 43.000 divákov pri trhovom podiele 2,7 %. Sobota patrila na Dvojke obrovskému slalomu v rámci Svetového pohára v alpskom lyžovaní a výkonom Petry Vlhovej. Prvé kolo sledovalo dopoludnia 191.000 divákov pri trhovom podiele 26,1 % v univerzálnej cieľovej skupine a druhé kolo si popoludní nenechalo ujsť až 291.000 divákov pri trhovom podiele 30,1 % v cieľovej skupine 12+. V danom čase išlo o najsledovanejšie televízne programy.
Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA