RTVS uplynulý víkend vrátila do rozhlasového vysielania a na televízne obrazovky politické diskusné relácie Sobotné dialógy a O 5 minút 12 s veľkým diváckym ohlasom. V sobotu zaujala divákov tradične najmä zábava, keď sa obľúbená šou Záhady tela stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Divákov prilákala k televíznym obrazovkám aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer.

V piatok sledovalo súťažno-zábavnú šou Milujem Slovensko na Jednotke 194.000 divákov pri trhovom podiele 13 % v cieľovej skupine 12+. Dvojka prilákala divákov najprv klasikou – filmovou adaptáciou románu Františka Hečka Červené víno (68.000 divákov, shr 4,5 %) a neskôr večer talkšou Trochu inak s Adelou, ktorú sledovalo 48.000 divákov pri trhovom podiele 4,1 % v cieľovej skupine 12+.

V sobotu večer oslovila Jednotka divákov už tradične zábavou. K televíznym obrazovkám ich prilákala šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 308.000 divákov pri trhovom podiele 19,2 % v univerzálnej cieľovej a relácia bola v danom čase jednotkou v sledovanosti a stala sa celkovo najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo až 292.000 divákov pri trhovom podiele 21,6 % v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola taktiež lídrom v sledovanosti. Neskôr večer ponúkla Jednotka divákom spomienkovú reláciu Boli sme pri tom, ktorú sledovalo 96.000 divákov pri trhovom podiele až 11,7 % v univerzálnej cieľovej skupine a taktiež bola jednotkou v sledovanosti v danom čase.

Po júlovej pauze sa do rozhlasového vysielania a na televízne obrazovky vrátili aj politické diskusné relácie Sobotné dialógy s Martou Jančkárovou a O 5 minút 12 s Marekom Makarom. Sobotné dialógy si na spravodajskom okruhu RTVS :24 v sobotu pozrelo 26.000 divákov pri trhovom podiele 3,8 % v cieľovej skupine 12+. V nedeľu prilákala divákov k televíznym obrazovkám diskusná relácia O 5 minút 12, ktorá sav danom čase stala najsledovanejšou televíznou reláciou. Na Jednotke si ju nenechalo ujsť 252.000 divákov pri trhovom podiele až 21,5 % v cieľovej skupine 12+. Na spravodajskom okruhu :24 sledovalo reláciu ďalších 36.000 divákov pri trhovom podiele 3,1 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA