20. 10. 2023

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA





 
Na obrázku môže byť 2 ľudia a text

„Prečo by sa nemohlo stať, že povedzme Markíza bude citovať napríklad Hlavné správy, Infovojnu či Slobodný vysielač, keď bude hovoriť o nejakej dôležitej informácii zo strany vlády? Viem si to veľmi dobre predstaviť.“ 
Ľuboš Blaha


„Nemyslím si, že máme mať v balete tanečníka z Kórei alebo dirigentov zo zahraničia, keď máme umelcov na Slovensku.“ 
Andrej Danko 
 


„Môžem o sebe s určitosťou povedať, že som charakterovo konzistentná.V čase silnej informačnej cenzúry som prijala prácu v súkromnej televízii s úmyslom objektívne vyvážiť informačnú nevyrovnanosť. Akúkoľvek spojitosť s nálepkou dezinformátora z hĺbky duše odmietam. Prepáčte mi, ale vnímam to ako hlboké nedorozumeni. V mojej rigoróznej práci som sa venovala vplyvu médií na psychiku detí. Verím, že slovenská spoločnosť sa vie zhodnúť na tom, že sa nechceme medzi sebou hádať. Som presvedčená, že hádky pramenia z nedorozumenia a z nerešpektovania. Som pripravená diskutovať a konať tak, aby dochádzalo k vzájomnému pochopeniu a rešpektu. Považujem to za základný stavebný kameň kultúry spoločnosti. Ak by sme nateraz dokázali odhodiť predsudky za hlavu a nechali ma naplno pracovať, rada budem čeliť objektívnej konštruktívnej kritike mojej práce v budúcnosti.“
Martina Šimkovičová