30. 12. 2005

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„Hoci ju otec počas SuperStar všade sprevádzal a strážil, informácia, že sme sa dali dokopy, bola pre neho šokujúca. Povedal mi, že po SuperStar čakal na Martinu útok zvonku, a on prišiel zvnútra. Ale myslím si, že už je to v pohode.“ Branislav Zahradník
"Toto je vaše hodnotenie. Absolútne nesúhlasím s tým, že bolo vysvetlené, prečo odišli moji poslanci. Možno Ivan Šimko, ako-tak. No ani uňho nesúhlasím. Ja som mu nič neurobil. Nemohol hlasovať vo vláde, prosím. Vtedy podáva minister demisiu. Aký dôvod mala pani Martináková? Pán poslanec Hurban či pani poslankyňa Navrátilová? Čo sú toto za argumenty, pán redaktor? Nemáte pravdu. Toto nie je fér. Abelovský? Veď plné novinové strany toho bolo. Choďte za ním, pýtajte sa ho. Ja môžem povedať len jedno jediné: Voči tomu, čo robí Abelovský v Tepličke nad Váhom, s tým sme nikdy nič spoločné nemali. Ja som sa o tom dozvedel z novín. " Premiér Mikuláš Dzurinda "Bolo to jeho rozhodnutie. Ja som ho skôr vyzýval k tomu, aby zostal. Prekážali mu však mediálne ataky."
Minister vnútra Vladimír Palko o odchode generálneho riaditeľa sekcie ekonomiky na ministerstve vnútra Martin Ceba
„Ako riaditeľ ÚPSVR som sa v minulosti zodpovedne a citlivo zaoberal Vašimi požiadavkami v zmysle zákona. Na čo ste mali nárok, Vám bolo vyhovené. Preto Vás žiadam, aby ste mi odovzdali hlas.“ Z listu voličom od šéfa Úradu práce, sociálnych vecí a rodiny v Trebišove Petra Bačkovského , už nového poslanca, ktorý je aj krajským predsedom Demokratickej strany.
"V prvom rade som stavil na seba, no a potom na svoje spodky. Mal som ich už na prvom castingu do SuperStar. Potom som ich ďalej skúšal, či ozaj pomáhajú, a dnes ich mám znovu." Matej Koreň, Slovensko hľadá SuperStar "Spolupráca s niektorými mimovládnymi organizáciami pri obnove Vysokých Tatier po kalamite z novembra 2004 bola neproduktívna a deštruktívna.V celom procese boli aj ľudia, ktorí boli deštruktívni, neprišli s konštruktívnymi názormi, ale snažili sa len kritizovať a pritom mali možnosť zapojiť sa do verejnej súťaže a práce výboru." Tajomník vládneho výboru pre obnovu a rozvoj Vysokých Tatier Ivan Štefanec .
„Nemám, milý pane Klofče, důvody Vám odpovídat na Vaše ne příliš chytré otázky. Bez toho jste si již odpověděl. S pozdravem Jiří Paroubek“
Na otázku : Jaké funkce jste ve složkách tehdejší Národní fronty vykonával?“
"Ten program možnože je len pre občanov, ale pre politikov bude znamenať niečo iné."
Béla Bugár o programovom dokumente Smeru-SD Návrat k ľudskej dôstojnosti
"Televízia už v tejto chvíli nie je problém pre štát ani vládu a parlament."
Richard Rybníček.
"Nerozumiem, o akú škodu má ísť. To sú peniaze, ktoré sa presúvajú zo štátneho rozpočtu do štátneho rozpočtu. Mne by viac chýbali tie striekačky." Minister vnútra Vladimír Palko o 12-miliónovej pokute, ktorú uložil ministerstvu Úrad pre verejné obstarávanie za neverejnú súťaž nákupu hasičských striekačiek za 200 miliónov korún. "Nikomu nebudem nič zosobňovať, bolo to rozhodnutie manažmentu.Podobné pokuty považujem za bežné v každej verejnej i súkromnej firme. Aj iné programy STV- duchovné vysielanie či pôvodný film - sú stratové. "
Richard Rybníček. "Možno zaskočí pol Európy. Odkrýva obdobie tesne pred tridsaťročnou vojnou, keď zúrili turecké boje a Uhorsko malo zvláštnu funkciu. Bolo valom, ktorý bránil Európu pred vstupom moslimskej kultúry a chránil kresťanstvo v nej. Kým vo Viedni boli bály, prvá opera Monte Verdiho, v Taliansku sa karnevalovalo a vo Francúzsku tancovalo na kráľovskom dvore, tu sa bojovalo. Každý hrad bol vlastne pevnosťou. V Uhorsku žilo vtedy 13 národov a každý mal svoju regionálnu svojbytnosť." Deana Horváthová o filme Báthoryčka P.S. Prvá opera "Monte Verdiho" je asi opera Claudia Monteverdiho z roku 1607 Orfeo