24. 2. 2006

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
"Obmedzenia krížového vlastníctva možno majú zmysel v prípade televízií, ale nie ostatných médií ako rozhlas a printy. Tento zákon je anachronizmus a bolo by účelné to zmeniť. Zbytočne to komplikuje život." Ladislav Rehák

"Nie sme verejne obchodovateľná spoločnosť na burze, aby sme šli do detailov. Jednoducho, ako som povedal, spoločnosti sú financované akcionármi a hotovo."
Martin Lengyel

„Budem kandidovať na prezidenta. Mám vysokú školu! Som si kúpil. A keď som skončil školu, hneď som išiel do Talianska. Ocitol som sa na streche jedného domu a okolo mňa postávalo asi päťtisíc Rómov. Kričali na mňa, že Despi, Despi, Despi – starosta. Potom prišiel sám vajda s návrhom, že keby chcel kandidovať na jeho miesto, tak ho Rómovia určite podporia. No ja som túto zodpovednú funkciu zdvorilo odmietol. Rómom chcem byť len na dva roky, keďže v sebe nemôžem dlho zapierať Taliana .“
Roland František António Desperado Ricco

"Tento týždeň bol odvolaný zo svojej funkcie pán Repčík, s ktorým sme zažili veľa nevšedného, nakoľko relácia Mojsejovci vyžadovala od všetkých pevné nervy, a keď už to vyzeralo, že skončí, priletel pán Repčík a spoločnými silami sme dotiahli veci do zdarného konca. Myslím si, že na obdobie jari 2005 len tak ľahko nezabudne a stretneme sa spolu na dobrom obede, kde sa nám určite pochváli, kam smerovala jeho kariérna cesta. V každom prípade to bol skvelý riaditeľ a vyjednávač, naviac vždy dobre oblečený manažér. Držíme mu palce."
Trochu staršie-Nora Mojsejová
"Oslovili sme našich priateľov právnikov v New Yorku. Ozval sa mi aj manžel Martiny Moravcovej, ktorý robí právo v Dallase a ktorý sa zaoberá týmito prípadmi. Nenecháme si brnkať po nose."
Pavol Habera
"Bociany boli na Slovensku skôr ako vtáčia chrípka. Určite zostanú aj po tom, keď vtáčia chrípka už nebude na Slovensku. U bocianov sa ešte vtáčia chrípka neobjavila. Je to rodinne založený živočích, ktorý si zakladá vzťah na celý život. Samec aj samička sa spoločne starajú o mláďatá. V rozprávkach je symbolom nového života. Je to poriadkumilovný, veľmi užitočný a starostlivý elegán so vzpriameným držaním tela. Nie je plachý ani bojazlivý a má rád blízkosť ľudí. Je čistotný, vo svojom prostredí udržiava rovnováhu a živí sa škodcami .Od tejto chvíle všetky bociany na Slovensku patria KDH. Prijali o tom spoločné vyhlásenie."
Pavol Hrušovský
"Dni jordánskeho kráľovstva sú pravdepodobne spočítané. "
Izraelský generál Jaira Naveh
"Dosť záleží aj na tom, ako nazveme kauzu. Nazveme ju arogantný minister alebo arogantný novinár?Niektoré spôsoby, ktoré používajú slovenskí novinári, nemôžem nazvať inak ako mediálny primitivizmus." Podpredseda KDH Vladimír Palko ku správaniu sa ministra Zajaca voči redaktorovi Ivanovi Bradovi z TA3.