28. 10. 2009

Kauza ukončená

Kauza ukončená
Vážený pán Mravec, keďže došlo z mojej strany k omylu, ospravedlňujem sa Vám za moje vystúpenie na Rade STV. To isté urobím aj na najbližšom zasadaní Rady STV.
Marián Tkáč
Vďaka pán Tkáč, viete, veľmi ma zaboleli nepravdy, ktoré odzneli z Vašich úst na Rade STV na moju adresu. Som totiž človek, ktorý všetku svoju energiu, čas, nápady a invenciu venuje už šiesty roky výhradne Slovenskej televízii, služobne ako reportér som bol v terénoch, kam sa žiaden zo zamestnancov tejto televízie neodvážil: mínové polia v Iraku, zaplavené územia po tsunami na Sumatre, kde hrozil týfus, mor a cholera, či pri zemetrasení v talianskej L Aquile. V žiadnej inej televízii nefigurujem, nedalo by mi to svedomie a česť. Vaše ospravedlnenie v tomto liste, aj to, ktoré očakávam na najbližšom zasadaní Rady STV, považujem za korektné.

S pozdravom , Juraj Mravec, reportér STV