12. 4. 2011

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
Spoločnosť UPC, najväčší káblový operátor na Slovensku, zaraďuje dnešným dňom do programovej skladby svojho infokanálu UPC Expres vysielanie TV SME. Internetovú televíziu denníka SME diváci nájdu na televíznych obrazovkách denne v podobe 60-minútového vysielacieho bloku so začiatkom o 22:00 hod. Spoločnosť UPC týmto rozširuje ponuku infokanálu UPC Expres o populárne zábavné, dokumentárne či humoristické relácie, ktoré sa teraz dostávajú z internetu aj na televízne obrazovky. TV SME bude vo vysielaní UPC Expres zaradené v premiére vždy v utorok, a následne bude v ďalších dňoch reprízované v rovnakom čase. Hodinový blok vysielania TV SME prinesie na obrazovky výber toho najlepšieho z produkcie tejto televízie. Diváci si na TV obrazovkách budú môcť pozrieť publicistické, dokumentárne či zábavné relácie ako napr. reláciu Pavla Grausa „Ako prežiť“, prehľad najdôležitejších udalostí „This Week in Slovakia“ s Tomom Nicholsonom alebo „Dopravné oko“ Maroša Palescha. Nebudú chýbať ani humoristické a satirické relácie z cyklu „Trnkova chvíľa poézie“ a „Nová vlastiveda“, dokumentárne „Hore bez“, ale aj publicistické „Argumenty Ivana Štulajtera“ či „Na rovinu“ s Jurajom Hrabkom. UPC Expres je infokanál spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA, ktorý ponúka množstvo užitočných a zaujímavých informácií zo sveta digitálnej televízie, internetu a telefónie. Je súčasťou základnej digitálnej programovej ponuky, ktorú prijíma automaticky každý užívateľ digitálnej káblovej televízie UPC Digital, a takisto je súčasťou Rozšíreného súboru káblovej analógovej televízie v Bratislave. Celkovo ho v súčasnosti môže sledovať takmer 400 000 domácností v 20 mestách. „Spoluprácu s UPC BROADBAND SLOVAKIA vnímame ako možnosť ponúknuť televíznemu divákovi iný typ programu na aký je bežne zvyknutý z klasických televízií,“ povedal k uvedeniu TV SME do vysielania UPC EXPRES riaditeľ televízie SME Martin Čorej. "V pravidelnej týždennej slučke ponúkneme programové typy, ktoré sú vo vysielaní TV SME dlhodobo úspešné. Vstupom do priestoru doteraz vyhradenému pasívnej zábave chceme vyskúšať fungovanie typicky internetovej dramaturgie, veríme, že oslovíme divákov, ktorí doteraz nevenovali pozornosť iným možnostiam televíznej zábavy ako ponúka klasická televízna tvorba. Je len otázkou času, kedy sa internetový obsah dostane do obývačiek našich bytov - do televízora a táto spolupráca je pre diváka istý spôsob degustácie obsahu, ktorý bol doteraz prístupný výhradne cez internet," dodal M. Čorej.