15. 2. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Já myslím že je pod úroveň se k tomu vyjadřovat, ale opravdu. Já bych k tomu chtěla říct jediné. Můj manžel žádná vzácná pera opravdu ale opravdu neukradl. „
Dagmar Havlová


"Keby strany nemohli robiť kampaň, tak by nepotrebovali peniaze.  V tejto veci by sme si mohli odpozerať niečo od komunistov. Pred novembrom '89 boli členské známky a straníci si svoje stranícke divadielka platili z vlastných peňazí. Keď má strana svojich členov, nech sa páči, nech sa poskladajú, nech si urobia zjazd, nech si platia kancelárie zo svojich peňazí, ale nie zo spoločných. Nemyslím si, že politici majú právo robiť stretnutia s občanmi. Majú povinnosť štyri roky pracovať a nespoliehať sa na to, že mesiac, dva pred voľbami urobia mítingy a ľudí zblbnú."
Igor Matovič

„Melissa McCarthy je ženským hrochom, je veľká ako traktor a je jačiaca, obrovská čudáčka .Je rovnako obézna ako nechutná“.
Rex Reed, filmový kritik




"Václav Havel nazýval trh hokynářstvím, místo demokracie chtěl elitářskou postdemokracii, místo konzervatismu a tradičních hodnot prosazoval modernistické boření existujícího lidského řádu. Byla to spíše ozvěna francouzského jakobínství .Bylo to extrémní levičáctví . Byl to také výbojný zahraničněpolitický intervencionismus a humanitární bombardování místo respektu ke kterékoli zemi světa."
Václav Klaus

“Prave som sa dozvedel, ze vcera bol na TA3 v Teme dna diskutovat minister Kalinak bez oponenta a moderator Bielik to odovodnil tym, ze nezohnal nikoho z opozicie. Fiha, tak to sa Bielik a TA3 pekne vyfarbili. O co ide? Pan Bielik mi poslal vcera popoludni sms s pozvankou do tejto istej relacie na temu aktualny odhad rastu ekonomiky. Suhlasil som a opytal sa, s kym pojdem. Odpisal, ze so statnym ta...jomnikom Pelegrinim. Asi o hodinu mi napisal, ze ho to mrzi, ale musi to zrusit, lebo nikto z MF nemoze. Obratom som mu zavolal s navrhom, aby ma pozval sameho, ak nikto z MF, pripadne zo Smeru nemoze (podla mna skor nechce). Odmietol to s tym, ze mi slubil, ze ma zavola niekedy inokedy s Kazimirom. A potom si tam kludne presne v tej istej relacii sadne sam s Kalinakom a odovodni to tym, ze nezohnal nikoho z opozicie. Gratulujem, ukazka nestranneho, nezavisleho a profesionalneho novinara...”
Ivan Mikloš


"Obracanie sa na čarodejníkov a falošných liečiteľov neprináša úľavu a je zakázané islamom."
Ramzan Kadyrov , Čečenský líder

.