29. 3. 2013

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA


„Robíme vážne opatrenia, napríklad na ministerstve nebudeme odoberať noviny, stálo to 14 tisíc eur."
Dušan Čaplovič


„ Já bych byl nejradši prezidentem zeměkoule. Mám bohužel strach, že se mi to asi nepodaří."
Václav Klaus

„ Všetci v rokovacej sále Národnej rady poznáme človeka, ktorý aj s troma promile dokáže súkať paragrafy z rukáva. Ak niekto nehovorí, že ho nepozná, tak klame. Ja sa ďalej nechcem pozerať na to, ako tento človek sa tu skrýva za nejaké kresťanstvo a podobné názvy."
Igor Matovič


"Áno, stalo sa, že niektorí popili viac ako mali. Pri chronických alkoholikoch treba povedať, že by začali vytŕčať až vtedy, ak by nepili. Lebo keď pijú, tak sú v pohode. Prvý štamperlík si dávajú dvojručne, druhý jednou, tretí je už v pohode. Predstavte si, že sa Smeru-SD nebude páčiť, čo v pléne hovorím, pošlú ma na test a na pol dňa by mali odo mňa pokoj. Ja môžem ísť na akýkoľvek drogový test hneď teraz a aj kedykoľvek v budúcnosti, ale je to nebezpečné. Treba akceptovať, že niektorí ľudia užívajú drogy a pijú alkohol. Ak sa na to príde, áno, treba to rozniesť po celej republike, ale dávať to do zákona nie je dobré. Keď, tak treba zakázať požívanie alkoholu.
Martin Poliačik