19. 8. 2013

SLOVAK MEDIA NEWS

SLOVAK MEDIA NEWS
 


 

Moderátorka Adela Banášová po pätnástich rokoch odchádza z Fun rádia. Ako informoval portál Topky.sk, ranné vysielanie bude po novom patriť dvojici Junior a Marcel, ktorá mala doteraz na starosti popoludňajší program. O ten sa od jesene postará Adelin kolega z rannej šou Matej "Sajfa" Cifra.
"Bolo to moje rozhodnutie na základe nejakého vnútorného nastavenia, skrátka sa to vo mne naplnilo ako kedysi obdobie SuperStar. Som tam 15 rokov a jednoducho som to tak cítila,” povedala Banášová pre Topky. "Fun rádio však pre mňa stále ostáva výnimočnou fázou v mojom živote a ostávam aj v občasnej spolupráci,” dodala.


©2013, Autorské práva SITA a.s a uvedené agentúry. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.