7. 10. 2013

MEDIA NEWS

MEDIA NEWS




 

Reklamný spot propagujúci Slovensko sa bude mesiac vysielať aj na videoportáli YouTube vo Veľkej Británii a v Poľsku. Kampaň odštartovala Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a má sa ňou podporiť televízny spot s názvom "Slovakia. Best friends forever", ktorý sa v súčasnosti vysiela na stanici Eurosport.
      Spoty o Slovensku sa podľa hovorcu SACR Martina Šebestu vysielajú pred videami, ktoré si ľudia pozerajú cez službu YouTube. "Kampaň je zacielená špecificky a priamo na ľudí, ktorí sa prostredníctvom vyhľadávača Google sústreďujú na témy týkajúce sa dovolenky, cestovateľských bedekerov, lyžiarskych dovoleniek alebo poznávania kultúrnych pamiatok," opísal Šebesta.
      Zameranie na dve krajiny, Poľsko a Veľkú Britániu, má podľa SACR maximalizovať efekt kampane a získať relevantné informácie, ktoré chce agentúra využiť aj v budúcnosti. "Pre Poľsko sme sa rozhodli najmä preto, že podľa štatistických údajov patria poľskí turisti dlhodobo medzi najčastejších návštevníkov Slovenska a zároveň nemajú problém porozumieť anglickému komentáru v spote," odôvodnila generálna riaditeľka SACR Marta Kučerová.
      V prípade Veľkej Británie zohral dôležitú úlohu pri výbere 12-% nárast návštevnosti zo strany Britov na Slovensku v prvom polroku 2013. "Reklamnou kampaňou chceme tento trend podporiť a pritiahnuť na Slovensko viac britských návštevníkov," dodala Kučerová.
      SACR odhaduje, že v Poľsku si spot pozrie za mesiac približne 13 miliónov užívateľov, čo predstavuje 70 % on-line populácie. Vo Veľkej Británii by to malo byť za rovnaké obdobie približne 2,3 milióna užívateľov. Cieľom kampane je predstaviť Slovensko ako celoročnú destináciu s rôznorodou ponukou možností na prežívanie voľného času.

Copyright © TASR 2013