27. 3. 2015

VÝROKY TÝŽDŇA

                 VÝROKY TÝŽDŇA



"Martin Škrtel popiera, že by na De Geu stúpil úmyselne. A ja nemám veľké uši."
Gary Lineker

„ Ako prosím??? Na to Vám môžem odpovedať len to, že nechodím a nikdy nebudem chodiť so žiadnou svojou študentkou. Želám príjemný deň a veľa zdaru pri zbieraní klepov. Uvedomte si, že som osoba verejne známa, ale nie verejne činná, Vaše informácie sú čiastočne nepravdivé a čiastočne neaktuálne a ja mám právo na ochranu svojho súkromia. V opačnom prípade si ho budem musieť chrániť súdnou cestou. Je pravdou, že som mal blízky vzťah s jednou slobodnou mamičkou, ktorá k nám nastúpila externe vlani v septembri, ešte predtým, ako sa stala mojou študentkou a je pravdou aj to, že tento vzťah trval ešte v čase, keď už bola naša študentka. Tento vzťah som ukončil, lebo to nepovažujem za správne. Kto ma pozná, vie, že vždy som bol prísnym učiteľom a sympatie v mojom profesionálnom úsudku nikdy nehrali úlohu. Áno, zdá sa mi to nevhodné, preto sme ten vzťah ukončili a áno, som pri jej hodnotení bez najmenších pochybností objektívny, lebo od nej vyžadujem presne to, čo od iných. Ale kvôli tomu ju predsa nevylúčim zo štúdia, je to dobra študentka, má to v živote ťažké, a ak dovolíte, ostatné je moja súkromná vec. Verím, že aj Vy riešite svoje citlivé srdcové záležitosti takto principiálne a že ich nepotrebujete pretriasať na verejnosti. Želám Vám užitočnejšie témy.“
Eduard Chmelár