JOJ NEWS
Televízia JOJ dnes, 5. októbra, oficiálne prvýkrát predstaví redizajn loga v spravodajskej relácii KRIMI, a tiež absolútne novú staničnú grafiku. Logo mení televízia po ôsmich rokoch, keď opúšťa zaužívaný štvorec a zdokonaľuje špirálu, ktorá je hlavným motívom celého vizuálu televíznej grafiky.
Od svojho štartu v roku 2002 televízia používa vo svojom logu špirálu. Pôvodne vzišla identita loga zo vzoru televízie Nova s nápisom JOJ. Od roku 2007 pracujú televízni dizajnéri už len so samotnou špirálou samostatne umiestnenou v červenom štvorci. V tomto roku kreatívne oddelenie televízie po ôsmich rokoch mení logo novým, odvážnym spôsobom. Opúšťa štvorec a dôraz kladie na modernizáciu špirály.
„Naším cieľom bolo čo najviac zdokonaliť špirálu, v rámci jej používania ju oddeliť od starého logotypu a zároveň sa zbaviť histórie grafiky televízie Nova, z ktorého logo vychádzalo. Nový tvar špirály, to je hlavný motív nového vizuálu, ktorý je zároveň aj akýmsi spúšťačom všetkého, čo sa na obrazovke deje. Prináša a odnáša obraz, spúšťa on air grafiku alebo injektáž, otvára a zatvára jednotlivé bloky,“ hovorí šéf kreatívy televízie JOJ Ondrej Garan Hutník.
Prvýkrát televízia odhalí vo vysielaní nové logo dnes v KRIMI o 19:00. Súčasťou októbrových zmien bude aj nová staničná grafika a tiež claim Zážitok vidieť. Televízia JOJ doteraz používala claim Viditeľne iná.
Na logu a staničnej grafike pracoval kreatívny tím televízie JOJ pod vedením Ondreja Garana Hutníka v zložení Jakub Jurášek, Dalibor Hriadel, Štefan Královič, Ján Tokár a Radovan Hajdin. Hudbu pripravili Marián Kachút, Tomáš Zubák a Peter Graus.