SLOVAK MEDIA NEWS
Reklamný priestor súkromného komerčného rádia Europa 2 bude od nového roku predávať spoločnosť Radio Services. Do portfólia tejto spoločnosti, ktorá ponúka reklamný priestor v médiách, tak pribudne už štvrté komerčné rádio. Europa 2, stanica hudobne zameraná na súčasné hity (CHR) sa tak zaradí k Rádiu Jemné, Rádiu Anténa Rock a k Rádiu Vlna, ktoré sú pri predaji reklamného času už zastrešované touto spoločnosťou.
Základnú cieľovú skupinu rádia Europa 2 tvoria 19– až 29-roční poslucháči s presahom do 39 rokov. Pre Radio Services je táto veková kategória zaujímavá, nakoľko pod jednou značkou osloví širšie spektrum poslucháčov. Rádio Jemné sa orientuje primárne na ženy medzi 25 až 35 rokom života, Rádio Anténa Rock cieli najmä na rovnako starých mužov a Rádio Vlna so svojím zameraním na oldies hity oslovuje generáciu poslucháčov v produktívnom veku. Spoločnosť okrem toho zastupuje aj detskú internetovú stanicu Žofka. S Európu 2 bude jeho pokrytie cieľových skupín kompletné. Europa 2 je aktuálne piatym najpočúvanejším rádiom na Slovensku podľa údajov prieskumu MML.
„Z pohľadu biznisu sú naše ciele orientované k navýšeniu tržieb, maximalizovanie synergických efektov medzi rozhlasovými stanicami, ktoré naša spoločnosť bude od 1. januára zastupovať a možno zmení podiel príjmov na celom rozhlasovom trhu. Vzhľadom na portfólio, ktoré zastupujeme, budeme vedieť pripraviť žiadanú cieľovú skupinu pre zadávateľa reklamy. Tým, že zastupujeme štyri rozhlasové stanice, ponúkneme širokospektrálnu cieľovú skupinu 14+,“ povedal pre TASR na dnešnom stretnutí s médiami obchodný riaditeľ spoločnosti Radio Services Denis Roman.
Radio Europa 2 vysiela v slovenskom éteri od 12. decembra 2009. Licenciu č. R/105 má platnú do 6.10.2018, dnes vysiela na štrnástich frekvenciách. Jeho vlastníkom je mediálna skupina Lagardére Active Česká republika.
„Sme presvedčení, že sme našli partnera, kde budú veľké možnosti vzájomného predaja a kombinácie produktov, tak, aby Radio Services, ktoré nás bude predávať, dosiahlo maximálnu efektivitu pre klientov, čo je zásadné, aby sa rozhodovali pre tento produkt,“ doplnil pre TASR Miroslav Hrnko, výkonný riaditeľ spoločnosti Lagardére.
Copyright © TASR 2015