23. 8. 2019

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA







"Chskym? Niejá soms, ja vôbec, ja naozaj Tótha akože absolútne vôbec, hej? A preto vám hovorím, že, že viete, ja by som mal problém aj vizuálne Tótha, aj keď vidím v médiách. Chcel by som povedať, že ako ináč vám to má povedať, ako som vám to povedal počas tejto tlačovej besedy, keďže sa dupľujú otázky, chcem vám poďakovať a popriať krásny deň."
Andrej Danko



"Dánsko je veľmi neobyčajná krajina s neuveriteľnými ľuďmi, ale na základe poznámok premiérky Mette Fredriksenovej, že by nemala záujem hovoriť o kúpe Grónska, odložím naše stretnutie, plánované o dva týždne, na inokedy. Premiérka dokázala ušetriť veľa peňazí a úsilia Spojeným štátom aj Dánsku tým, že bola taká priama. Ďakujem jej za to a teším sa opätovné naplánovanie (stretnutia) niekedy v budúcnosti!"
Donald Trump