17. 1. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



„Ste tam všetci hovädá, choďte do hajzla, vypadnite. A opovážte sa z toho niečo zverejniť“.
Marek Dospiva, Penta novinárom

"Poviem vám niečo o Nobelovej cene za mier. Dosiahol som mierovú dohodu, zachránil som krajinu, a potom som počul, že hlava tej krajiny dostáva Nobelovu cenu za mier za záchranu tej krajiny.Hovorím si: ´Počkať, nemal som s tým niečo spoločné ja? Áno, mal! Ale takto jednoducho veci chodia´."
Donald Trump

„To nie je bonmot, to je motto.“
Peter Pellegrini

"Mýto sa netýka autodopravcov, aby oni s nim niečo riešili. Mýto sa týka ministra dopravy. To, ako ten systém funguje, nemá čo trápiť dopravcov, ale ministra dopravy."
Peter Pellegrini ...”.

"Po prvé, my nie sme krajina, ale štát. Hovorme o štáte, ešte vždy sme hrdé Slovensko a sme štát. Krajinu keď počujem rozprávať či prezidentku alebo predsedu vlády, tak mám z toho zimomriavky, lebo krajinu majú pastieri oviec. Slovensko je štát. My máme štát.""
Andrej Danko

"Navrhujeme skrátenie pracovného času pri zachovaní súčasnej mzdy. Môže to znieť revolučne, ale tak znela aj požiadavka na 8-hodinový pracovný deň alebo 5-dňový pracovný týždeň pred viac ako sto rokmi. Nezabúdame, že jedným z výdobytkov Pražskej jari v roku 1968 bolo zavedenie voľnej soboty. Ako politickí dedičia socializmu s ľudskou tvárou chceme, aby sa stalo Slovensko priekopníkom sociálnych práv v Európe a v rámci tohto cieľa sa zamerať na to, aby ľudia trávili viac času so svojimi blízkymi, aby mohli v pokoji vyzdvihnúť svoje deti zo škôl a škôlok a aby mali viac času na seba, na svoje záľuby, vzdelávanie, kultúru a oddych."
Eduard Chmelár