20. 3. 2020

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA



„Pýtal som na krízovom štábe , že Správa štátnych hmotných rezerv nezabezpečila rúška pre pracovníkov potravín.. Bolo mi arogantne povedané, že to si mali zabezpečiť firmy,“
Igor Matovič

"Povedzme to takto: Mňa sa to netýka."
Donald Trump,o koronavíruse

 "Človek na dedine musí jednoducho pracovať, najmä teraz. Je pekné sledovať televíziu: ľudia pracujú na traktoroch, nikto sa o víruse nerozpráva.Tam každého lieči traktor. Každého liečia polia."
Alexander Lukašenko


„Chcem ukončiť príbeh, ktorý sa včera dostal na titulné strany po obvineniach premiéra Slovenska na adresu Ukrajiny. Povedal, že Slovensko sa pokúsilo kúpiť masky za hotovosť na Ukrajine, ale Nemci ponúkli viac,
„Po prvé – Ukrajina nekupčí so zdravím svojich občanov. Na Ukrajine sa zaviedol zákaz vývozu masiek, a preto bude akýkoľvek pokus, ktorý by to obchádzal, jednoducho potrestaný. A ak to Slovensko plánuje urobiť, potom plánuje obchádzať zákon. A posledná vec: skontrolovali sme všetky databázy, uskutočnili konzultácie na všetkých úrovniach a nezistili sme žiadne náznaky, že by sa taký objem rúšok predal do Nemecka.“
Dmytro Kuleba Ukrajinský minister zahraničia

"Takže podľa mňa, ak odvedieme dobrú prácu... ľudia hovoria o júli, auguste alebo podobne,Takže zrejme práve v tom období sa podľa mňa vytratí."
Donald Trump