5. 3. 2021

Víťazný návrat obľúbeného komediálneho seriálu Horná Dolná

 Víťazný návrat obľúbeného 


komediálneho seriálu Horná Dolná


Celkovo najsledovanejšími programami dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.


Obľúbený komediálny seriál Horná Dolná sa vo štvrtok, 4. marca 2021, s veľkým úspechom vrátil na obrazovky televízie Markíza. Úvodná epizóda jarnej sezóny s názvom Klebety sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla Horná Dolná excelentný rating 10,6 %, ktorý je najvyšší od 1. marca 2018, ako aj vysoko nadpriemerný trhový podiel 26,7 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu iba 11,8 % a relácia Zlate časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,3 %.

Skvelú zábavu s obyvateľmi najznámejšej seriálovej obce na Slovensku si vychutnalo celkovo 443-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet od 1. marca 2018.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali spravodajské relácie Televízne noviny (rating 11,4 % / share 30,0 % v CS 12-54) a Počasie (rating 10,9 % / share 27,5 % v CS 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa na Markíze sledovalo 656-tisíc divákov a aktuálne informácie o počasí 633-tisíc divákov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 7,9 % a trhový podiel 25,5 %. Ďalšie osudy štvorice najobľúbenejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 402-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Suverénnou jednotkou na trhu boli v čase vysielania aj popoludňajšie Prvé Televízne noviny (rating 7,9 % / share 33,0 % v CS 12-54), konkurenčné seriály Modrý kód (share 9,0 % v CS 12-54) na TV Joj a Hudson a Rex (share 2,6 % v CS 12-54) na Jednotke RTVS značne zaostali. Prvý spravodajský súhrn najdôležitejších udalostí dňa si o 17:00 pozrelo 481-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc obsadila televízia Doma s dvojitou dávkou premiérových častí úspešného seriálu z lekárskeho prostredia Chicago Med (rating 2,0 % / share 5,6 % a rating 2,1 % / share 5,4 % v CS 12-54).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola vo štvrtok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,2 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA