2. 3. 2021

Triumfálny návrat seriálového hitu Pán profesor

 Triumfálny návrat seriálového



 hitu Pán profesor

Na obrazovky televízie Markíza sa s úspechom vrátil aj legendárny komediálny seriál Susedia, v rámci širšej cieľovej skupiny 12+ si v pondelok najviac divákov pozrelo Televízne noviny.


Mimoriadne obľúbený rodinný komediálny seriál Pán profesor sa v pondelok, 1. marca 2021, vrátil na obrazovky televízie Markíza v plnej sile. Úvodná epizóda 2. série prekonala v rámci obchodne podstatnej cieľovej skupiny 12-54 všetky doterajšie rekordy a stala sa suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Včerajšia premiérová časť s názvom Brácho dosiahla v rámci doterajšej histórie seriálu absolútne rekordný rating 12,7 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 32,4 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, relácia Inkognito zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 13,5 % a film Rodina na prenájom na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,5 %.

Hviezdne obsadený seriál s Tomášom Maštalírom, Gabrielou Marcinkovou a Romanom Luknárom v hlavných úlohách, ktorý dal šancu zažiariť aj množstvu mladých hereckých talentov, pritiahol k obrazovkám celkovo 523-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Spoločne s Pánom profesorom sa na obrazovky Markízy s úspechom vrátil aj kultový komediálny seriál Susedia. Premiérová epizóda s názvom Olé-namasté bola v čase vysielania taktiež silnou jednotkou na trhu, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla výborný rating 7,5 % a trhový podiel 23,5 %.

V širšej cieľovej skupine 12+ sa najsledovanejším programom dňa stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorú si nenechalo ujsť 626-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 im patrila druhá priečka s vynikajúcim ratingom 11,4 % a trhovým podielom 30,6 %. Ratingovú desiatku prekročila ešte aj nasledujúca relácia Počasie (rating 10,8 % / share 29,2 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 612-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 7,8 % a trhový podiel 25,9 %, pričom v rebríčku sledovanosti z piateho miesta predstihol akékoľvek pondelkové programy konkurencie.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 29,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 34,6 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA