7. 5. 2021

VÝROKY TÝŽDNA

  VÝROKY TÝŽDNA



 

Na obrázku môže byť 1 osoba a text, v ktorom sa píše „13:00 98% Q Hl'adat Igor Matovic 1h.o L'udia a Slovensko si zaslúžia nádej a čas na naplnenie predvolebnych sl'ubov. S premiérom, ktorý je symbolom pandémie, utrpenia a najväčšej zdravotnej krízy od svetovej vojny... ktorý l'ud'om, hoc nerád, ale musel bral slobodu, by to bolo vel'mi tazké. Je tazké byt symbolom utrpenia l'udí, ale pre to, aby nový premiér mohol byt symbolom nádeje, to bolo nevyhnutné spravit. #DržmeSiPalce“



„Dnes tu stojím ako človek, ktorého tento zápas hodnôt pokoril na úplne dno. Mrzí ma, že za ten rok som od pani prezidentky počul minimum vystúpení, ktoré by ľudí nabádali, aby sa správali zodpovedne, aby sa chránili, aby pomohli vláde."
Igor Matovič

Hlavne chcem povedať, že dnes rád vidím pani Remišovú, pretože mal som o ňu mal strach v stredu po vláde. Bola na tlačovej konferencii a bola zjavne dezorientovaná. Vôbec nevedela o čom sa rokovalo na vláde, hoci na vláde sedela a vôbec nevedela, že sedela pri bode, ktorý sa týkal šéfa SIS. Dúfam, že dnes ste v poriadku pani Remišová.“
Rober Fico


Pozvanie mladých ľudí na očkovanie proti ochoreniu COVID-19 bol nechcený omyl, ktorý sa hneď napravil. Je to bezvýznamné. 
Ján Budaj
 

"Pred desiatimi rokmi, bohužiaľ, niekto povýšil svoje vlastné ego a vystavil nás osem rokov vláde Smeru. Následky poznáme a veľmi ťažko sa dá poprieť, že to nebol priamy súvis."
Igor Matovič
 

„Nerobil som pod Pavlom Ruskom, Rusko robil pre mňa. Ja som robil v médiách dlhé roky. Dlhé roky sme spolupracovali so spravodajstvom. Všade je to spravodajstvo rovnaké. Médiá sú veľmi mienkotvorné. Preto si oligarchovia, aj vy preto máte vo svojom portfóliu človeka, ktorý si ho kúpil preto, aby ovplyvňoval médiá. Áno, myslím Georga Sorosa. Každý jeden z vašich majiteľov si to nekúpil preto, že chce pomôcť, ale ide o financie a o to ovplyvniť.“
Jozef Pročko



„Norbert Bödör je jednoznačnou obeťou politických procesov“
Robert Kaliňák



„Rád by som upozornil na nekorektné správanie pani Jarmily Halgašovej. Mojej kolegyne, čo sedí po ľavej strane a odsadla si o jednu stoličku ďalej. Poprosila o presadnutie. Poprosil by som, aby s pracovníkmi ministerstva pôdohospodárstva, aby som bol presný s pánom Remžom, sa tu nehrali na trinásťročné deti, nefotili mňa a moju obezitu.“
Patrick Linhart
 

 



“Ja si myslím, že Juraj Šeliga je mladý muž, mladý človek, ktorý má ešte celú politickú kariéru pred sebou. Toto bol jediný možný krok na to, aby v budúcnosti mohol… Ja si myslím, že ten človek má veľký potenciál – ako v politike- a keď chce ho naplniť, tak to bol jediný krok ako mohol v budúcnosti byť úspešný v politike. Takže musel urobil tento krok, urobil to, čo spravil a ja si myslím, že to ho prestáva nejakým spôsobom limitovať, na to, aby v budúcnosti sa mohol dostať ďaleko viac, ďaleko ďalej.”
Boris Kollár