25. 8. 2023

Dunaj, k vašim službám aj vo štvrtok jednoznačne najsledovanejším programom dňa

 Dunaj, k vašim službám aj vo štvrtok

 jednoznačne najsledovanejším programom dňa

Trojicu najsledovanejších štvrtkových programov dopĺňajú večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny, výrazne zabodovalo aj Teleráno.  


Obľúbený dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám si na obrazovkách televízie Markíza pripísal na konto ďalšie suverénne víťazstvo. V oboch hlavných cieľových skupinách sa vo štvrtok 24. augusta 2023 stal aj napriek silnej futbalovej konkurencii absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahla včerajšia premiérová epizóda strhujúcej rodinnej ságy výborný rating 6,3 % a trhový podiel 23,2 %. Konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,6 %.

Ďalšie príbehy obľúbených seriálových postáv si vychutnalo celkovo 397-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania Dunaj, k vašim službám zasiahol až 547-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Nasledujúce dve priečky vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadili taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách večerné spravodajské relácie Počasie (rating 4,9 % / share 24,5 % v CS 12-54) a Televízne noviny (rating 4,4 % / share 26,5 % v CS 12-54). Aktuálne informácie o počasí si na Markíze pozrelo 341-tisíc divákov starších ako 12 rokov a súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 307-tisíc divákov, pričom dosah mal až na 541-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Vo štvrtok výrazne zabodovala aj dlhoročne najúspešnejšia ranná relácia Teleráno, ktorú si v cieľovej skupine 12-54 zvolilo 32,0 % z divákov pri televíznych obrazovkách. Konkurenčné Ranné Noviny na TV Joj zaznamenali značne nižší podiel na trhu iba 8,7 % v komerčnej cieľovej skupine.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 29,1 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA