24. 5. 2006

OBČERSTVOVACÍ KÚTIK

OBČERSTVOVACÍ KÚTIK
Motto :
Slovensko moje, otcina moja,krasna si ako raj, ako raj.Na tvojich horach nadhery tronia v udoliach sumi lubezny haj.
Na tvojich horach by spievalaa srdcom k nebu sa vznasala.
Slovensko moje, otcina moja,krasna si ako raj, ako raj. Ej mam otcinu v svete jedinu,kde radostne sa hram, kde sa hram.
Tu si milujem, jej stastie prajema srdce svoje dam, srdce dam.
u sumia hory a potoky,Hron spieva krasne im do noty. Slovensko moje,otcina mojakrasna si ako raj, ako raj.

Klienti nebankových subjektov pomohli rozbehnúť spravodajskú televíziu TA3. B.M.G. uzatvorila zmluvu o reklame za 150 miliónov. Zodpovedný Martin Lengyel.

Ďalšie mediálne aktivity Fruniho :
Filmy Fontána pre Zuzanu 3 Dušana Rapoša ,Sponzoring - Milionára na TV Markíza. Sponzoring OTTA 2002 v STV,Rádio Koliba- zodpovedný PhDr. Michal Arpáš ,Mac TV- Marcel Dekanovský a Ing. Brian Lipták ,TV GLOBAL- Marcel Děkanovský , Ing. Brian Lipták -dnes - Mgr. Stela Ochodnická , g. Alena Parová , Ing. Jana Bucková ,TV Petržalka ,Telerádio Žilina ,Lišiak- Ivana Havranová ,Slovenský Profit- Ivana Havranová TV Komplet- Ivana Havranová ,Trhák- Ing. Peter Sitányi , Mgr. Ladislav Švantner , Ing. Milan Hodas , Televízia Tatry