10. 12. 2006

Patrik Pašš odstúpil

Patrik Pašš odstúpil
Prof. Patrik Pašš
Vec: Voľba Generálneho riaditeľa STV
V Bratislave dňa 10. 12. 2006
Vážená Rada STV, vážený pán predseda!
Vážené dámy, páni, Oznamujem Vám, že po zrelej úvahe ruším svoju kandidatúru na post GR STV. Svoju rezignáciu zdôvodňujem nasledovne: Napriek vynaloženému úsiliu sa mi v súčasnosti nepodarilo získať v politickom spektre dostatočnú politickú podporu pre môj projekt “ Slušná televízia ”. V aktuálnom stave vývoja spoločnosti sa bez dostatočnej politickej podpory nedá uskutočniť zásadná zmena súčasného stavu STV na verejnoprávnu televíziu európskeho modelu. Verejne sa ospravedlňujem všetkým, ktorých som nenaplnením vízie “ Slušnej televízie ” sklamal. Súčasne ich však ubezpečujem, že so zápasu o slušný život v slušnej spoločnosti som nerezignoval a naďalej budem konať v rozsahu svojich možností a schopností. Ďakujem členom Rady, ktorí s víziou “ Slušnej televízie ” odborne aj ľudsky sympatizovali, ďakujem aj veľkej časti kultúrnej, odbornej verejnosti za prejavy podpory, dôvery a priazne. S úctou a poďakovaním za čas, ktorý ste mi venovali
prof. Patrik Pašš
P.S.
Týmto poskytujem Rade STV autorské právo použiť a šíriť môj projekt “ Slušná televízia”, bez časového a územného obmedzenia, na webovej stránke STV. Patrik Pašš
V hre o stoličku generálneho riaditeľa STV tak ostal Radim Hreha, Roman Lipták a Branislav Zahradník.