16. 10. 2007

MarkízaRekord

MarkízaRekord
Pondelok je tradične najsilnejším pracovným dňom TV Markíza. Ten včerajší, 15.10.2007, je však raritný. Celodenný share 45,6% aj share v prime time 57,2% sú historicky najvyššími pondelkovými hodnotami od zavedenia peoplemetrového merania. Obe hodnoty sú zároveň celkovo najvyššími hodnotami, ktoré Markíza v histórii pmt dosiahla, a to bez ohľadu na typ dňa.O tom, že Markízu sledujú najmä mladí ľudia a diváci v aktívnom veku, svedčí fakt, že celodenný share u divákov vo veku 12-54 predstavoval 48,4% a share v prime time pre rovnakú kategóriu divákov 12-54 dosiahol 62,1% - je to prvýkrát, kedy hodnota share v tejto vekovej kategórii presiahla úroveň 60%.Pre porovnanie: celodenný share Jednotky bol včera 14,3%, TV Joj 14,2%. Podiel v prime time predstavoval pre Jednotku 12%, pre TV Joj 10,8%. (hodnoty divákov 12+). Primetimeový blok začína na Markíze Televíznymi novinami o 19.00 hod. Včerajšie večerné spravodajstvo dosiahlo sledovanosť 27,9%, pričom podiel 80,4% bol treťou najvyššou tohtoročnou hodnotou. Včera si Televízne noviny pozrel 1 milión 275 tisíc divákov. Susedia o 20.00 hod. so sledovanosťou 28,1% pritiahli k obrazovkám 1 milión 283 divákov. Share 65% je najlepším výsledkom v tomto roku, zároveň je to však celkovo druhá najvyššia hodnota podielu relácie od úplného začiatku jej vysielania. Výsledky diváckeho hlasovania v poslednom semifinálovom kole Slovensko hľadá SuperStar - rozhodnutie, si včera pozrel 1 milión 105 tisíc divákov - dosiahla teda sledovanosť 24,2%. SHS-rozhodnutie, v ktorom sa diváci dozvedeli, ktorých 10 spevákov postúpilo do finále speváckej súťaže, dosiahlo včera najvyšší share v rámci tretej série - 61,5%. Okrem prime timových relácií sa včera darilo aj publicistickej relácii Paľba, ktorá dosiahla druhý najvyšší tohtoročný share 46,1%. Sledovanosť 12,2,% znamenala, že reláciu videlo 558 tisíc divákov starších ako 12 rokov.