9. 11. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Zsolt Simon patrí k tým členom Strany maďarskej koalície, ktorí sú podnikatelia, ktorí prišli do Strany maďarskej koalície s tým, aby niečo získali. V strane má veľmi zlé meno. Pán Duray má v SMK svoje presne určené miesto" Pál Csáky

"Keď malý, krpatý Dzurinda si dovolí o mne povedať, že som výpalník, čo to je? Za výpalníctvo sa sedí v base. Je malý a krpatý, čo je na tom vulgárne...." Ján Slota

„Ide o pružný nástroj pre asset management.“ Jozef Bednár, o nájomnej zmluve TASR s J&T

" Rumunov, ktorí spáchali v cudzine trestné činy a spôsobili svojej krajine hanbu, by mali deportovať do egyptskej púšte na nútené práce." Adrian Cioroianu, Rumunský minister zahraničia

„Nejaká staršia pani mi začala nadávať do Maďarov a vykrikovať, aby som zmizol zo Slovenska. Nevšímal som si ju, nechcem sa zaplietať do takých konfliktov. Zrejme ju naštvalo, že nereagujem, tak ma odzadu napadla dáždnikom. Začala ma biť a nadávala mi ďalej. Je to slovenský každodenný pouličný fašizmus, kde na Slovensku napádajú občanov iba preto, že hovoria po maďarsky." Miklós Duray

"Hudobník výzvu polície neuposlúchol a hral ďalej. Policajt mu rukou odsunul nástroj, čím mu vzniklo zranenie pery.“ Renáta Čuháková , hovorkyňa nitrianskej polície

" Stranícka príslušnosť majiteľa nie je problém. Vďaka stanovám.“ Štefan Hríb, spolumajiteľ . týždňa

"Nie je to prvý prípad kolapsov pri zásahoch, je to proste moment prekvapenia a niekto je slabší. Osobne som presvedčený, že akcia bola v zmysle platných právnych noriem a nebol porušený zákon. Flautistovi , hrozí pokuta do 2 000 korún za neuposlúchnutie výzvy polície." Ján Štark ,krajský policajný riaditeľ

„Mne vôbec nešlo o štúdio. Nech si ho zožerie. Nechápem akurát to, čo by tam s Dominikou Mirgovou robil." Marcel Palonder