21. 12. 2007

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA

"Čo sa týka pánov Diňu a Wänkeho, mám na obe skutočnosti svoj vlastný názor, ktorý sa od mnohých líši. Riskujem ním svoju popularitu a pokojný život. Skončiť však nechcem a nemôžem. Média nás všetkých vo futbalovom hnutí nazvali korupčníkmi, nimi však v drvivej väčšine nie sme." František Laurinec ,prezident SFZ

"Vypadnite z mojej šou! Je privilégium sedieť v prvom rade a ja tieto miesta rezervujem tým, ktorí si hudbu vážia." Tori Amos počas svojho koncertu v San Diegu , keď vynadala dvom dievčatám, ktoré každú chvíľu opúšťali svoje miesta v prvom rade priamo pod pódiom

"Sú veci, o ktorých podľa môjho názoru nie je potrebné informovať ani verejnosť, ani vás." Robert Fico ma otázku, aké sú to podmienky podmienkach, za akých budú strany nominovať svojich kandidátov do rád STV a SRo

"Davidove proporcie tam dolu sú veľmi dobré. Má ho ako výfuk z traktora.“ Victoria Beckham

"Ženy, ktoré nerešpektujú hidžáb, ako aj ich manželia, by mali zomrieť .Nerozumiem, ako môžu byť ženy, ktoré nenosia hidžáb, 28 rokov po islamskej revolúcii stále nažive, Tieto ženy, ich manželia a ich otcovia musia zomrieť." Hodžatolislám Gholám Rezá Hassání ,iránsky duchovný

"Moja voľba je dosť výnimočná, vymyká sa ako štandardnej situácii, pretože som bol dovolený na uvoľnené miesto, ktoré bolo ako jedno z pätnástich a bolo to v takom vianočnom období asi ako je teraz, 14. decembra 2004 sa to udialo. A zdá sa, že vtedy v tom čase o to jedno jediné miesto nemal nikto záujem. Dovolím si povedať, že som bol nominantom viacerých občianskych združení, kultúrnych spolkov a tak ďalej. Môžem ich aj prípadne vymenovať. A sám som bol prekvapený, že tá voľba dopadla úspešne." Bohumír Bobocký