15. 10. 2010

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA
„ Ako vám mám veriť, že ste z Nového Času? Ja vás nepoznám. Nechápem, prečo by som sa mal s vami o tom rozprávať. S cudzími ľuďmi sa nebudem o ničom rozprávať. Musíte sa mi nejako preukázať.“ Boris Filan

Nedávno som nejaké ponuky dostala, ale nechcem brať čokoľvek. Nie som Agáta Hanychová, aby som musela hrať prostitútku, zlatokopku alebo fetujúcu modelku. Väčšinou práve takéto úlohy ponúkajú modelkám a ja mám svoju úroveň. Stotožniť by som sa dokázala trebárs s princeznou, vílou alebo by som si zahrala dobrú maminku, manažérku, právničku či študentku. Ja na to možno nevyzerám, ale som skromný človek, stačí mi relatívne málo. Pokojne by som jazdila Feliciou alebo trabantom... No, tým vlastne nie, ten hrozne smrdí.! Andrea Verešová

"Čeští občané váží, že nebudou jezdit přes Německo. Proč se nechat šikanovat? Pro Německo to může znamenat, že se budou čeští občané té zemi vyhýbat," Radek John

" Mňa navyše teší, že naši reprezentanti dosiahli pokrok aj v oblasti intelektuálnej." Jozef Vengloš

"Priatelia, šetrite Dana Krajcera, je to starý rocker, čo má rád dobrú hudbu. " Juraj Droba