24. 8. 2011

Šmíra

Šmíra

Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) si na Úrade priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky dal zaregistrovať logotypy ako súčasť procesu komplexného riešenia značky a identity RTVS. Nejde o žiadne finálne podoby loga, ani názvov televíznych či rozhlasových programových služieb. V súčasnosti ešte nie je známy finálny tvar, ani farebnosť loga, ani to, či sa s nimi bude ďalej pracovať, alebo sa vyberú iné návrhy. V hre je ešte niekoľko návrhov, ktoré RTVS nebude zatiaľ zverejňovať. Všetky sú vytvárané v internom prostredí, nie v reklamných agentúrach, ani externých grafických štúdiách. Na vytváraní stratégie a korporátnej identity novej značky pracuje Centrum kreatívy a Sekcia komunikácie RTVS. Vytvára sa celý koncept, pracuje sa na logu a dizajn manuále. Vytvárajú sa hodnoty značky, jej filozofia a príbeh. Finálne logo, celý koncept a stratégiu predstaví RTVS pri oficiálnom uvedení značky. Dovtedy je RTVS len subjektom, verejnoprávnou inštitúciou, nie značkou. K novému logu či názvom sa RTVS dovtedy nebude vyjadrovať. TASR o tom dnes informoval hovorca RTVS Richard Šümeghy.

Copyright © TASR 2011