29. 12. 2013

Sagan sa dištancuje od niektorých vyjadrení

Sagan sa dištancuje od niektorých vyjadrení


"Som nahnevaný a zároveň smutný z toho, čo všetko dokážu rozpitvať niektoré médiá či novinári, ktorí píšu podobné veci a vyrábajú si svoje vymyslené titulky, vytrhávajú niečo z kontextu. Chcem zareagovať na niektoré nesprávne mediálne vyjadrenia, najmä titulky, (napríklad: Sagan sa už nemôže pozerať na stav našej cyklistiky; Otvorená kritika a odchod zo Slovenska! Sagan prekvapil tvrdou kritikou Slovenska), od ktorých sa dištancujem. Nikoho som nekritizoval, v žiadnom prípade nie slovenskú cyklistiku, alebo jej zväz. Vyslovil som sa, že dúfam, že cyklistika bude naďalej napredovať. A povedal som len, že mládež upadá a bol by som rád, keby s tým samotné Slovensko niečo robilo, aby bolo na štarte trebárs 150 mladých pretekárov, ako za mojich starých čias. Nič viac! A ohľadom mojej zmeny bydliska som uviedol, že posledné dva roky som býval zväčša v hoteloch a môj život ma akosi vyčerpával. Zvolil som si teda Monako ako základňu, kde budem v najbližšom období mimo pretekov fungovať. Som nahnevaný a zároveň smutný z toho, čo všetko dokážu rozpitvať niektoré médiá či novinári, ktorí píšu podobné veci a vyrábajú si svoje vymyslené titulky, vytrhávajú niečo z kontextu. Myslím si, že robím dobrú reklamu Slovensku a samotnej cyklistike a jednoducho som musel zareagovať na zneváženie môjho mena. Myslel som si, že na konci roka, keď zavítam po dlhšom čase domov, sa budú médiá tešiť na stretnutie so mnou a písať veci, ktoré skutočne zaujímajú čitateľov, určite aj zaujímavosti ohľadom mňa. V žiadnom prípade som však nemyslel, že prekrútia moje slová do 'senzachtivých' titulkov. Záverom chcem popriať slušným médiám veľa tvorivých a hlavne pravdivých tém, a, samozrejme, v novom roku, veľa zdravia!

S pozdravom Peter Sagan."