2. 1. 2014

VÝROKY ROKA

VÝROKY ROKA





Najväčšia lúza je médiá - narkomani, alkoholici. Tým dáte 50-tisíc na drevo, tak napíšu, že aj matka je prostitútka. Pri právnických profesiách sa všade vyžaduje nulová tolerancia, ale novinár môže byť aj idiot, aj narkoman. Ako budú o mne písať, tak budem bývať. Tretí sektor platia za to, aby vyvolávali chaos a destabilizovali situáciu.“
Štefan Harabin


Jiří Rusnok: Ty vole, teď ještě zase zemřel Mandela...
Vlastimil Picek: No hele, kdo tam pojede?
Jiří Rusnok: No já doufám, že prezident, ty vole. Já se uplně třepu, abych tam nemusel jet.
Vlastimil Picek: Oni to dělaj tak do těch desíti dnů, většinou
Jiří Rusnok: Čtrnáctýho v sobotu to je... Teď já mám ještě nejakej oběd, pak máme večeři, takž já vole jsem ve strachu, že budu muset ještě jet tam. Vůbec se mi tam nechce. Vůbec. Devatenáctýho mám zase Brusel. A to vole, ještě nevim, dyť to je dálka jako prase! Já nevim, to bych tam musel nějakou linkou nebo něčim...
Vlastimil Picek: Nee, speciálem...
Jiří Rusnok: Ty vole, ale kdo to zaplatí?
Vlastimil Picek: Já to zaplatim.
Jiří Rusnok: No, rozpočet letos to zvládne... No hrozný, já doufám, hele já doufám, že Miloš je nažhavenej, že chce někam jet, a že pojede. Oni doktoři mu budou určitě řikat, ať tam nejede.
Vlastimil Picek: Můžeš mi říct jak vyleze do těch schodů do toho letadla?
Jiří Rusnok: No já nevim...
Vlastimil Picek: Dyť on má problémy se schodama.
Jan Fischer: To je úplná blbost. Ještě tam bude nějakej průser.
Vlastimil Picek: Hele, nám zrušil cestu do Afghoše dvacátýho a poletí tady?
Jiří Rusnok: No tak asi nepoletí, tak je to v prdeli.

"Videl som film Ray Ban s Dustinom Hoffmanom..."
Juraj Lelkes

"Nebol som jediným kritikom Charty 77."
Pavol Mešťan


"Článok 32 ústavy mi dovolí, aby som sem prišiel s tankom a rozprášil to tu, keby som mal ten tank."
Revolucionár 1
"V mene tridsaťdvojky vám môžem zobrať život! Rozumeli ste?! Ste v postavení verejným nepriateľom. Verejne vám to oznamujem."
Revolucionár 2
"A ja vám verejne oznamujem, že si máte dať pozor na svoje vyjadrenia."
Policajt
"Ja viem, čo rozprávam. Ako sa to bavíte s vlastníkom moci? Uniforma! Ako sa to bavíte s vlastníkom moci? Povedzte mi moje.. svoje meno!"
Revolucionár 2
"Prebrali sme moc!"
Revolucionár 2
"Ste šľahnutí?... Šak vy ste z Pezinka ušli. Že ste z Pezinka?"
Okoloidúci

“ Mám odložené viac-menej všetky texty, ktoré som od roku 1962 (teda od svojich trinástich rokov) uverejňoval v tlači, neskôr aj v iných médiách. Môžem na nich jednoznačne preukázať, že vždy som bol národne orientovaný”.
Marián Tkáč

„Reforma sektora je kľúčovou zložkou... bezpečnostného sektora je kultúrnou zložkou... kľúčovou pri vývoji a tvorve fungujúceho právneho štátu.“
Ivan Gašparovič v OSN


"Mojím cieľom je v roku 2016 aby učitelia mali 1,2 PERCENTA priemerného platu na Slovensku. To je veľmi dôležité, aby neboli pod priemerným platom.”
Dušan Čaplovič, Správy RTVS

"To by sme možno považovali za určitý úspech."
Pavel Ondek, šéf odoborov, Správy RTVS

„ Milá Markíza, my v Jojke máme radi konkurenciu, ale v poslednej dobe nerobíte nič iné, len si pozriete, čo a ako vysielame a odkopírujete to do poslednej bodky. Skúste vymyslieť niečo nové. Ak dáme konkrétnu a vysvetľujúcu upútavku na Panelák – novú sériu, vymyslite inú. Ak sa zadarí, aj lepšiu na Búrlivé víno. Nie takú istú. Myslieť nebolí, ani byť originálny, všetko ostatné je trápne. Pozriete si upútavku na novú sériu Paneláku a následne aha, takmer rovnaká sa objavila na Búrlivé víno. Akoby ich jedna mater mala.. Tých príkladov je oveľa viac a nie sú to iba upútavky. Naozaj, my sa už nad tým iba usmievame.“
František Borovský

" Mám momentálne finančné problémy, lebo som investoval do firmy a peniaze sa mi zatiaľ nevrátili. Pani Wittgruberová býva v byte na Kolibe, ktorý získala vďaka mne, a pokiaľ má finančné problémy, môže byt predať a presťahovať sa do menšieho.“
Robo Beňo a jeho písomné vysvetlenie, prečo neplatí súdom určené výživné

„Na Pohode som sa venoval kamarátom, manželke, sestre a hudbe. Lebo sa obávam, že na budúci rok ako prezident republiky si ju už v takejto pohode nebudem môcť užiť.“
Radoslav Procházka

„Manžel mi to zakázal mi, ale príďte o dva týždne, keď ho pošlem do piče.“
Martinka z Turca

“Vážený pán predseda Slovenskej republiky."
Ivan Gašparovič

„ Začalo to reláciou Slovenskej televízie Match Game, ktorú som moderoval. Bola to veľmi príjemná práca. Jedného dňa mi pridelili asistenta a šoféra. Prišiel za mnou do divadla Astorka, zaklopal a pred dverami stál blondiak v baloňáku - Pavol Rusko. Každý druhý víkend ma vozil do Banskej Bystrice, riaditeľom tamojšej pobočky štúdia bol Ľubomír Karásek. Rusko a Karásek boli favoritmi Vierky Ruskovej na manželstvo - vyberala si, za koho sa vydá. Vybrala si Paľa, lebo zistila, že on asi urobí väčšiu kariéru ako Karásek. Rusko ma vozil a pýtal sa, či poznám nejakých politikov a či poznám aj Gašparoviča. Odvetil som, že samozrejme. Vzápätí povedal, že keď tu boli sovietske vojská, mali televíziu a kanál na vysielanie zo Sovietskeho zväzu. Čo keby sme sa pokúsili získať ten kanál a vytvoriť televíziu? Išiel som teda za Gašparovičom do parlamentu, lebo televíziu nám museli odhlasovať poslanci. Problém bol, že s Ruskom nechcel nikto hovoriť. Mečiar s Gašparovičom sa potešili, že budú mať HZDS televíziu. Upozornil som ich však, že majiteľom je Rusko a bude to súkromná televízia. Rusko sa mi dlho zdráhal povedať, prečo sa televízia volá práve Markíza. Raz sa priznal, že nie sme jedinými majiteľmi Markízy a je tu ešte jedna pani Volzová, ktorá je spolumajiteľkou. Ruskovci boli raz na výlete a objavili fabriku na výrobu pančuchových nohavíc, ktorú išli zatvoriť. Chceli ju kúpiť a pomenovať Markíza, tak si ju dali aj neskôr zaregistrovať. Do ochrannej známky nakoniec uviedli výrobu mediálnych programov. Nemali však peniaze na kúpu fabriky, a tak použili Volzovej peniaze. Zaplatila za pančucháreň a dostala sa k televízii.“
Ľubo Gregor