5. 1. 2014

Ospravedlnenie

Ospravedlnenie


Na základe uznesenia Okresného súdu Bratislava I č.k. 9C 123/2012 – 137 zo dňa 10.12.2013 uverejňujeme „Ospravedlnenie Petra Šugára“, bývalého riaditeľa UDD SND, redaktorke týždenníka PLUS 7 DNÍ Martine Kubániovej za reakciu na článok „Čarujú?“ uverejnenom v týždenníku PLUS 7 DNÍ dňa 3. Augusta 2011.
Ja, podpísaný Peter Šugár, bývalý riaditeľ Umelecko-dekoračných dielní (ďalej UDD) Slovenského národného divadla (ďalej SND) sa ospravedlňujem Martine Kubániovej, redaktorke týždenníka PLUS 7 DNÍ za vyjadrenia, ktoré som dňa 8. Augusta 2011 ako riaditeľ UDD SND prezentoval v sťažnosti šéfredaktorovi týždenníka PLUS 7 DNÍ Milošovi Luknárovi s tým, že táto sťažnosť bola zverejnená na oficiálnej internetovej stránke Slovenského národného divadla a na sociálnej sieti – www.facebook.com.
Nie je pravda, že som s Martinou Kubániovou pred uverejnením článku s názvom „Čarujú?“ v týždenníku PLUS 7 DNÍ, č. 32/2011, str.102 – 103 nikdy nekomunikoval, ako som uviedol v sťažnosti, avšak nemal som vedomosť o tom, že sa jedná o jednu a tú istú osobu. Ospravedlňujem sa Martine Kubániovej aj za vyjadrenia spochybňujúce jej profesionálne konanie. Ďalej sa Martine Kubániovej ospravedlňujem za nevhodné a urážajúce výrazové prostriedky, ktoré som vo vzťahu k jej osobe v tejto sťažnosti použil, ako aj za spôsob, akým som ich použil.

Peter Šugár