10. 1. 2014

VÝROKY TÝŽDŇA

VÝROKY TÝŽDŇA




„ Keď ma niekto fotí, vytiahnem mobil a fotím ho tiež. Keby niečo. Vozím sa v bežných autách. V takých sa dnes vozia už aj mäsiari. Možno aj vy sa niekde objavíte. Budete niekde figurovať. Dajte sa prekvapiť, bude to prekvapenie. Ako aj pre nás, keď nás odfotíte a čakáme, čo zas. Aaaaale, myslíte, že žijem z peňazí ľudí?“
Vladimír Jánoš, poslanec


" Ja som nepovedal nič také, to ste si poplietli. Takto to nebolo myslené, bolo to nejak inak myslené. Keď mám príjem ako poslanec, tak z neho aj žijem, že? Nekrúťte ma, mňa nepokrútite. Pýtali ste sa ma na vozidlo. Sú to firemné autá, z mojej firmy. Je zverejnená v Obchodnom registri, ale konateľ nie som. „Má vyrovnaný hospodársky výsledok, minulý rok nebola v zisku. Ako neviem, či sa to oplatí, či sa to neoplatí, myslím si, že sú to normálne prirodzené veci byť spoločníkom súkromnej spoločnosti.“
Vladimír Jánoš, poslanec

"Banda kokotov! Prisahám Bohu!".
Ernest Bokroš hráčom na tréningu


"Nevidím žiadny rozdiel medzi tým, keď niekto je zvieratá, a keď je niekto pedofil. V obidvoch prípadoch ide o znásilnenie, násilný čin a vraždu. Ak mi predstavia niekoho, kto je mäso, odídem preč."
Morrissey

„Karma nakoniec dnes o 19.00 našla Záhorsku Bystricu :)“
František Borovský

„Aj sprostosť je boží dar. Tým dvom zimušným seniorom ide o sledovanosť, keď ma toľko musia omieľať. Keď sú takí machri, nech ma tam pozvú a pustia to bez strihu. O niekom bez neho?”
Braňo Mojsej

„Myslím si, že moje vyjadrenie na adresu hudobnej kariéry pána Mojseja je nadnesené. Jeho hudobnú kariéru pozorne sledujem a mrzí ma, že komerčné médiá, vrátane všetkých rádií, si všímajú len jeho kontinuálny boj s alkoholom. V hre na gitaru by porazil on mňa a v behu by som naopak nedal šancu ja jemu.
Matej Sajfa Cifra

"Z vyjadrenia trénera Vújteka je zrejmé, že prednosť dostali mladší, nie však nevyhnutne lepší hráči. Ak by takto postupoval ktorýkoľvek zamestnávateľ, porušil by č. 21 Charty základných práv EÚ, ktorý zakazuje diskrimináciu na základe veku."
Anna Záborská